København

+ 45 31319065

Hvordan kan topledere på sociale medier styrke forretningen, styrke deres lederskab og trænge igennem med organisationens vigtigste budskaber?

 

Del dig stærkere er toplederens inspiration til at komme i gang eller til at justere sin kommunikation på sociale medier. I bogen giver en række af de mest markante danske topchefer på sociale medier deres erfaringer videre, og du får cases, eksempler, øvelser og en række gode råd af både praktisk, taktisk og strategisk karakter til medier som LinkedIn, Twitter, Facebook og Instagram.

Når du har læst bogen, er du klar til at begynde din rejse ud i de sociale medier, hvor du bruger din stemme og deler på sociale medier for at være en stærkere leder og en stærkere kommunikator.

 

Del dig stærkere – strategi og taktik for topledere på sociale medier,
Trykværket, 2019, 200 sider, 279 kr.

Køb bogen her

 

I bogen medvirker Anders Dam (Jyske Bank), Michael Rasmussen (Nykredit), Lotte Hjortlund Andersen (ISS Danmark), Lars Frelle-Petersen (Dansk Industri), Anders Ladekarl (Røde Kors), Christina Krzyrosiak Hansen (Holbæk Kommune), Majken Pape (Skousen) og Jesper Fisker (Kræftens Bekæmpelse)

 

Om forfatteren

Troels Johannesen (født 1977) er selvstændig strategisk kommunikationsrådgiver og ekspert i toplederkommunikation på sociale medier. Han rådgiver virksomheder, organisationer og deres topledere i digital interessevaretagelse og i kommunikation på tværs af kommunikationskanaler.

Han er tidligere kommunikationschef, presse- og public affairs-ansvarlig, og er cand.comm. fra Roskilde Universitet.

Træng igennem med digitale og sociale medier

Hold dig opdateret

Nye tendenser i kommunikation og public affairs.

Og alt om bogudgivelse, podcasts og de nyeste blogs.

 

Tilmeld nyhedsmail

* påkrævet