Employer branding på dansk
– en guide til strategisk employer branding i virksomheder og organisationer

Denne e-bog er skrevet til danske HR-ansvarlige samt til kommunikationschefer og de
medarbejdere, der skal arbejde med strategi og eksekvering af aktiviteter til rekrutte-
ring og fastholdelse af medarbejdere i danske virksomheder, organisationer og offent-
lige institutioner.
Målet er at give en let-læselig og hurtig indflyvning til employer branding som disciplin. E-bogen er en guide til de vigtigste elementer i en employer branding strategi og i det daglige arbejde med employer branding på tværs af indsatser.
Når du har læst bogen, har du de nødvendige værktøjer til at påbegynde eller viderebygge jeres indsats mod at positionere jer stærkere i kampen om de bedste talenter og om at skabe en arbejdsplads, hvor medarbejderne trives og ønsker at blive.
Få link til e-bogen .....
Du tilmelder dig samtidig mit nyhedsbrev om sociale medier, digital kommunikation og public affairs. Det udkommer maksimalt én gang om månededen. Du kan til enhver tid afmelde dig med ét klik.