Introduktion til thought leadership på LinkedIn
Overvejer du om din virksomhedsheds talspersoner og eksperter skal blive bedre til at dele deres viden og holdninger på LinkedIn og måske blive thought leaders på deres felt?
Thought leadership er ikke noget, man kommer sovende til som organisation eller som individ. Det kræver lang tids opbygning af viden og indsigter på ens felt – og så kræver det lyst til og kompetencer i at kommunikere på LinkedIn som fagperson.
Jeg har store erfaringer med at få virksomheders fagmedarbejdere til at bruge LinkedIn som kommunikationskanal og til at bruge LinkedIn til at udvikle og vedligeholde thought leadership.
På denne 45 minutters online introduktion til feltet får du indsigt i:
Hvad der skal til for at kunne arbejde med thought leadership i en organisation eller virksomhed
Hvordan man opbygger et thought leadership-program
Hvad der er det vigtigste for at få fageksperter og talspersoner i gang på LinkedIn
Hvad kommunikationsmedarbejderens rolle er, når virksomheden vil arbejde strategisk med thought leadership.
Introduktionen er ikke et kursus i LinkedIn – det kan du finde her. Det er derimod et inspirationskatalog og mine bedste råd til at komme i gang med at bruge thought leadership som et vigtigt element i at styrke forretning og interessevaretagelse samt kendskabsgraden til din virksomhed.
Introduktionen er målrettet kommunikationschefer, kommunikationsrådgivere, presserådgivere eller andre, der arbejder med talspersoner eller med employee advocacy i danske virksomheder og organisationer.
Praktisk om introduktionen
Du booker selv en tid på linket herunder. Det koster ca. 500 kroner at booke (69 euro), og foregår på Google Meet. I kan maksimalt deltage to personer.
Er du klar til thought leadership på LinkedIn? Se vores 3 måneders forløb her.