København

+ 45 31319065

Kommunikations på tværs af medier 2022

Der bliver stadig flere krav til kommunikationschefer, der arbejder i alle typer af organisationer: Du skal have basal viden om flere medier, flere platforme og flere greb, når du og dine medarbejdere skal skabe effekt med kommunikationen. Du skal kunne påvirke politikere, mobilisere medlemmer og lave kampagner, styrke forretningen og lave løsninger, der skaber effekt.

Her er kurset til dig, der har brug for at få ny viden og nye kompetencer til jobbet som kommunikationschef.

Selvom du måske ikke selv skal klikke på knapperne på organisationens sociale medier, er det stadig dig, der skal vide, hvorfor der skal trykkes på hvilke knapper. Dette kursus klæder dig på til at forstå de nye krav til dig som kommunikationschef. Du bliver i stand til at forstå, hvor effekten ligger på tværs af medier, bliver bragt up to date med mulighederne, og bliver i stand til at se, hvad du skal rekruttere efter, når du skal ansætte specialister inden for sociale og digitale medier.

På kurset for kommunikationschefer får du værktøjskassen fyldt op, hjælp til din nøste strategi og inspiration til dit daglige arbejde og kommer på omgangshøjde med mulighederne på på digitale og sociale medier.

 

Temaer for de 5 netværksarrangementer:

  • Lav social medie-strategi, kanalstrategi eller strategi på tværs af medier
  • Sociale medier i pressearbejde og interessevaretagelse
  • Sæt din topleder og nøglemedarbejdere i gang på sociale medier
  • Sociale medier til medlemsengagement og kampagne
  • Lav det bedste indhold til sociale medier
  • Rekruttering af de bedste medarbejdere til sociale medier

Det får du:

Den nyeste viden inden for strategisk og taktisk brug af sociale medier

Inspiration til det daglige arbejde

Netværk med andre kommunikations- og pressechefer

Konkrete input til udviklingen af din organisations kommunikation i digitale medier

Skarpe oplæg og netværksfacilitering fra Troels Johannesen og gæsteoplægsholdere.

Bogen ”Del dig stærkere – strategi og takfik for topledere på sociale medier”

 

Hvem kan deltage?

For at kunne deltage i netværket, skal du være pressechef, kommunikationschef eller kommunikationsansvarlig i en organisation, virksomhed eller offenlig institution.


Sådan foregår det

Kurset består af fem halve dage. Hver gang vil det være oplæg fra Troels Johannesen og/eller gæsteoplægsholdere om dagens temaer. Hver uddannelsesdag kræver aktiv deltagelse fra deltagerne. Kursusdeltagernes særlige udfordringer vil fra tid til anden blive brugt aktivt under møderne. Møderne foregår i et fortroligt rum.

Interesseret i kurset? Skriv en mail til Troels Johannesen på tj@troelsjohannesen.dk

 

Datoer

To come

Alle dage 9.30 – 12.30

Pris

11.499 ex moms

employee advocacy linkedin

Troels Johannesen er selvstændig strategisk kommunikationsrådgiver og ekspert i toplederkommunikation på sociale medier. Han er forfatter til Del dig stærkere – strategi og taktik for topledere på sociale medier fra 2019 og Offentlig leder på sociale medier fra 2020.

Han rådgiver virksomheder, organisationer og deres topledere i digital interessevaretagelse og i kommunikation på tværs af kommunikationskanaler.

Han er tidligere kommunikationschef, presse- og public affairs-ansvarlig, og er cand.comm. fra Roskilde Universitet.

Kontakt
31319065

tj@troelsjohannesen.dk

Træng igennem med digitale og sociale medier

Hold dig opdateret

Nye tendenser om kommunikation og
interessevaretagelse på sociale medier.

Få artikler, tilbud og nye indsigter.
Max en gang om måneden.

 

Tilmeld nyhedsmail

* påkrævet