Digital kampagne

De mest effektive kampagner er dem, hvor kampagnetrykket sidder på tværs af medier. Med en digital kampagne kan du udnytte de bedste muligheder på tværs af digitale, sociale og traditionelle medier for at trænge igennem med dit budskab.

Det er fx. vigtigt, hvis du gerne vil have målgrupper til at ændre adfærd, til at tiltrække nye medlemmer, studerende eller medarbejdere som led i en rekrutterings og employer branding indsats.

Jeg hjælper organisationer og virksomheder med skabe rammerne for og  tilrettelægge den digitale kampagne, så den skaber effekt hos målgruppen.

Få blandt andet hjælp til:

  • Kampagnestrategi & koncept
  • Tilrettelæggese af kampagnen på tværs af medier
  • Projekledelse, herunder styring af eksterne bidragsydere som grafikere, videofolk mv.
  • Indholdsproduktion, herunder opslag på sociale medier, pressemeddelelser mv.
  • Eksekvering, kampagneplan og rådgivning af talspersoner

Digitale kampagner flytter holdninger

En god digital kampagne handler blandt andet om at aktivere målgruppen. Det kan være med særligt målrettede digitale funktioner, video, lyd, infografik eller andet.

Jeg laver digitale kampagner for faglige organisationer, interesseorganisationer, myndigheder, uddannelsesinstitutiner og virksomheder. Og jeg samarbejder med topprofessionelle video-folk, fotografer, grafikere og web-folk.

Læs også om, hvordan du laver en social medie strategi

Se en case på en digital kampagne, jeg har lavet for Økonomisk Institut på SDU

 

employee advocacy linkedin

Troels Johannesen er strategisk kommunikationsrådgiver og hjælper ledere og organisationer med at kommunikere på tværs af medier og med digital interessevaretagelse og lobbyisme. Han er forfatter og ekspert i toplederkommunikation på sociale medier. 

Skriv til tj@troelsjohannesen.dk eller ring på +45 31319065

Tilmeld nyhedsbrev

Bliv klogere på sociale medier – tilmeld dig mit nyhedsbrev