København

+ 45 31319065

Digital public affairs eller digital interessevaretagelse. Lobbyisme på tværs af medier.

Lige meget hvad du kalder det, er det afgørende, at virksomheder, NGO´er og interesseorganisationer tager digitale og sociale medier i brug når de vil påvirke politikere, myndigheder eller andre interessenter.

Men det kan være svært at gribe an, hvad digital public affairs er – for det er langt hen ad vejen en kombination af at bruge sine digitale og sociale medier rigtigt til at sætte en dagsorden, fremme sine mærkesager og skabe relationer til de rigtige mennesker.

På Twitter og LinkedIn skal du kunne lytte til dine interessenter og dine dagsordnener, skabe relationer til vigtige interessenter, du skal kunne positionere dig og skabe go-to-position så du bliver hørt at beslutningstagerne.

Digital interessevaretagelse eller public affairs handler kort sagt om at bruge de digitale og sociale medier til at påvirke beslutningstagere.

Læs også indlægget: “Hvad er digital interessevaretagelse?

Jeg hjælper med:

  • En overordnet strategi dit digitale påvirkningsarbejde
  • Hjælp til aktuelle issues og dagsordener
  • En social medie-strategi, der virker i din digitale interessevaretagelse
  • Taktisk træning af medarbejdere og topchefer
  • Konkrete teknikker til at skabe relationer og få indflydelse

Træng i gennem med Twitter

Lær hvordan du bruger Twitter til at skabe synlighed om din organisation og bruge mediet som en del af din digitale interessevaretagelse. Jeg lærer dig, hvordan du brger Twitter strategisk, taktisk og operationelt.

 

 

Læs blogindlægget ”Vigtige spørgsmål til din digitale public affairs

 

Læs også ”8 råd til public affairs-konsulenter på Twitter

Læs mere om digital public affairs.

Træng igennem med digitale og sociale medier

Hold dig opdateret

Nye tendenser i kommunikation og public affairs.

Og alt om bogudgivelse, podcasts og de nyeste blogs.

 

Tilmeld nyhedsmail

* påkrævet