København

+ 45 31319065

Digital public affairs eller digital interessevaretagelse. Lobbyisme på tværs af medier.

Lige meget hvad du kalder det, er det afgørende, at virksomheder, NGO´er og interesseorganisationer tager digitale og sociale medier i brug når de vil påvirke politikere, myndigheder eller andre interessenter.

Men det kan være svært at gribe an, hvad digital public affairs er – for det er langt hen ad vejen en kombination af at bruge sine digitale og sociale medier rigtigt til at sætte en dagsorden, fremme sine mærkesager og skabe relationer til de rigtige mennesker.

På Twitter og LinkedIN skal du kunne skabe relationer til vigtige interessenter, du skal kunne positionere dig og skabe go-to-position så du bliver hørt at beslutningstagerne.

Læs også indlægget: “Hvad er digital interessevaretagelse?

Jeg hjælper med:

  • En overordnet strategi for digital public affairs
  • Hjælp til aktuelle issues og dagsordener
  • En social medie-strategi, der virker i din digitale interessevaretagelse
  • Taktisk træning af medarbejdere og topchefer
  • Konkrete teknikker til at skabe relationer og få indflydelse

 

Læs blogindlægget ”Vigtige spørgsmål til din digitale public affairs

 

Læs også ”8 råd til public affairs-konsulenter på Twitter

Træng igennem med digitale og sociale medier