Har du en digital strategi?

Mange virksomheder og organisationer har udfordringer med at tage det næste skridt og gøre kommunikationen mere digital og sætte strøm til sine budskaber. Dermed misser man muligheder for at blive mere effektiv, mere relevant for kunder, medlemmer og andre målgrupper og skabe mest muligt værdi for organisationen.

Som kommunikationschef står du ofte i dilemmaet mellem store ambitioner for den digitale kommunikation, men mangler redskaberne og kompetencerne til at kunne føre dem ud i livet.

Du kan få hjælp til at lægge en digital strategi, der er målrettet din organisation og dine ressourcer. Du kan også få hjælp til både et overordnet blik på, hvordan organisationens kommunikation bedre kan udnytte de digitale muligheder, og hjælp til de enkelte dele af den digitale kommunikation fra hjemmeside over nyhedsbreve til diverse sociale medier.

Få hjælp til:

  • En digital strategi, der skaber værdi
employee advocacy linkedin

Troels Johannesen er strategisk kommunikationsrådgiver og hjælper ledere og organisationer med at kommunikere på tværs af medier og med digital interessevaretagelse og lobbyisme. Han er forfatter og ekspert i toplederkommunikation på sociale medier. 

Skriv til tj@troelsjohannesen.dk eller ring på +45 31319065

Tilmeld nyhedsbrev

Bliv klogere på sociale medier – tilmeld dig mit nyhedsbrev