København

+ 45 31319065

Har du en digital strategi?

Mange virksomheder og organisationer har udfordringer med at tage det næste skridt og gøre kommunikationen mere digital og sætte strøm til sine budskaber. Dermed misser man muligheder for at blive mere effektiv, mere relevant for kunder, medlemmer og andre målgrupper og skabe mest muligt værdi for organisationen.

Som kommunikationschef står du ofte i dilemmaet mellem store ambitioner for den digitale kommunikation, men mangler redskaberne og kompetencerne til at kunne føre dem ud i livet.

Du kan få hjælp til at lægge en digital strategi, der er målrettet din organisation og dine ressourcer. Du kan også få hjælp til både et overordnet blik på, hvordan organisationens kommunikation bedre kan udnytte de digitale muligheder, og hjælp til de enkelte dele af den digitale kommunikation fra hjemmeside over nyhedsbreve til Twitter.

Få hjælp til:

  • En digital strategi, der skaber værdi
topleder sociale medier
27maj

Tre tendenser i kommunikationsafdelingens nye organisering

Stadig større krav til kommunikation på sociale medier, betyder nye roller til kommunikationschefen, mediechefen og social media manageren.

Bliv klogere
25maj

Lav bedre indhold til din LinkedIn-side

Slut med kedelige LinkedIn-sider. Få 6 råd til at lave bedre indhold til din LinkedIn-side, så du får større værdi og skaber mere engagement.

Bliv klogere
twitter
12maj

Lav en professionel Twitter-profil

Kom godt i gang med Twitter ved at lave en professionel Twitter-profil. Det tager kun fem minutter - også at læse denne guide.

Bliv klogere

Træng igennem med digitale og sociale medier

Hold dig opdateret

Nye tendenser i kommunikation og public affairs.

Og alt om bogudgivelse, podcasts og de nyeste blogs.

 

Tilmeld nyhedsmail

* påkrævet