København

+ 45 31319065

Har du en digital strategi?

Mange virksomheder og organisationer har udfordringer med at tage det næste skridt og gøre kommunikationen mere digital og sætte strøm til sine budskaber. Dermed misser man muligheder for at blive mere effektiv, mere relevant for kunder, medlemmer og andre målgrupper og skabe mest muligt værdi for organisationen.

Som kommunikationschef står du ofte i dilemmaet mellem store ambitioner for den digitale kommunikation, men mangler redskaberne og kompetencerne til at kunne føre dem ud i livet.

Du kan få hjælp til at lægge en digital strategi, der er målrettet din organisation og dine ressourcer. Du kan også få hjælp til både et overordnet blik på, hvordan organisationens kommunikation bedre kan udnytte de digitale muligheder, og hjælp til de enkelte dele af den digitale kommunikation fra hjemmeside over nyhedsbreve til Twitter.

Få hjælp til:

  • En digital strategi, der skaber værdi
must win battle
11sep

Hvad er Must Win Battles?

Must Win Battles er et redskab til at nå de vigtigste mål i forretning og kommunikation. Og et ledelsesredskab, der sikrer engagement.

Bliv klogere
leder branding
03sep

Leder, sådan brander du dig på sociale medier

Ledere skal bruge sociale medier til at brande sig til mere synlighed, bedre omdømme og den næste gode kontrakt. Få syv konkrete råd her.

Bliv klogere
universitet kommunikation
31aug

Massive krav til synlige uddannelsessteder

Uddannelsessteder har mange gode grunde til at bruge penge på kommunikation og markedsføring. Og de har slet ikke brug for at blive beskåret.

Bliv klogere

Træng igennem med digitale og sociale medier

Ny bog til ledere i
offentlige institutioner

Jeg har skrevet en bog om, med og til ledere i det offentlige.
Bogen indeholder cases, øvelser og en række eksempler,
og konkrete råd.
Læs mere og køb den her.

offentlig leder sociale medier