København

+ 45 31319065

Har du en digital strategi?

Mange virksomheder og organisationer har udfordringer med at tage det næste skridt og gøre kommunikationen mere digital og sætte strøm til sine budskaber. Dermed misser man muligheder for at blive mere effektiv, mere relevant for kunder, medlemmer og andre målgrupper og skabe mest muligt værdi for organisationen.

Som kommunikationschef står du ofte i dilemmaet mellem store ambitioner for den digitale kommunikation, men mangler redskaberne og kompetencerne til at kunne føre dem ud i livet.

Du kan få hjælp til at lægge en digital strategi, der er målrettet din organisation og dine ressourcer. Du kan også få hjælp til både et overordnet blik på, hvordan organisationens kommunikation bedre kan udnytte de digitale muligheder, og hjælp til de enkelte dele af den digitale kommunikation fra hjemmeside over nyhedsbreve til Twitter.

Få hjælp til:

  • En digital strategi, der skaber værdi
03apr

Sådan bliver din organisation thought leader

Organisationen får konkurrencefordele, større synlighed og mere indflydelse på de politiske beslutninger hvis den er thought leader.

Bliv klogere
sociale medier offentlig leder
02mar

Her er ni offentlige topledere, der er stærke på sociale medier

Det bliver vigtigere og vigtigere, at offentlige topledere kommunikerer på sociale medier. Her er ni ledere, der tør og som kan inspirere.

Bliv klogere
mennesker er medier
10feb

Mennesker er de stærkeste medier

Mennesker er medier. Derfor skal organsationen give ledere og medarbejdere en personlig stemme i digitale og sociale medier.

Bliv klogere

Træng igennem med digitale og sociale medier

Hold dig opdateret

Nye tendenser i kommunikation og public affairs.

Og alt om bogudgivelse, podcasts og de nyeste blogs.

 

Tilmeld nyhedsmail

* påkrævet