København

+ 45 31319065

Har du en digital strategi?

Mange virksomheder og organisationer har udfordringer med at tage det næste skridt og gøre kommunikationen mere digital og sætte strøm til sine budskaber. Dermed misser man muligheder for at blive mere effektiv, mere relevant for kunder, medlemmer og andre målgrupper og skabe mest muligt værdi for organisationen.

Som kommunikationschef står du ofte i dilemmaet mellem store ambitioner for den digitale kommunikation, men mangler redskaberne og kompetencerne til at kunne føre dem ud i livet.

Du kan få hjælp til at lægge en digital strategi, der er målrettet din organisation og dine ressourcer. Du kan også få hjælp til både et overordnet blik på, hvordan organisationens kommunikation bedre kan udnytte de digitale muligheder, og hjælp til de enkelte dele af den digitale kommunikation fra hjemmeside over nyhedsbreve til Twitter.

Få hjælp til:

  • En digital strategi, der skaber værdi
mennesker er medier
10feb

Mennesker er de stærkeste medier

Mennesker er medier. Derfor skal organsationen give ledere og medarbejdere en personlig stemme i digitale og sociale medier.

Bliv klogere
kommunaldirektør sociale medier
27jan

Derfor skal kommunaldirektøren kommunikere på sociale medier

Kommunen er nødt til at åbne sig op med mere personlig kommunikation. En vej hertil, er at kommunaldirektøren kommunikerer på sociale medier.

Bliv klogere
digitale tendenser
02jan

13 tendenser for digital kommunikation i 2020

Hvordan skal vi arbejde med Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, hjemmeside og andre digitale og sociale medier. Her er 13 tendenser.

Bliv klogere

Træng igennem med digitale og sociale medier

Hold dig opdateret

Nye tendenser i kommunikation og public affairs.

Og alt om bogudgivelse, podcasts og de nyeste blogs.

 

Tilmeld nyhedsmail

* påkrævet