København

+ 45 31319065

Har du en digital strategi?

Mange virksomheder og organisationer har udfordringer med at tage det næste skridt og gøre kommunikationen mere digital og sætte strøm til sine budskaber. Dermed misser man muligheder for at blive mere effektiv, mere relevant for kunder, medlemmer og andre målgrupper og skabe mest muligt værdi for organisationen.

Som kommunikationschef står du ofte i dilemmaet mellem store ambitioner for den digitale kommunikation, men mangler redskaberne og kompetencerne til at kunne føre dem ud i livet.

Du kan få hjælp til at lægge en digital strategi, der er målrettet din organisation og dine ressourcer. Du kan også få hjælp til både et overordnet blik på, hvordan organisationens kommunikation bedre kan udnytte de digitale muligheder, og hjælp til de enkelte dele af den digitale kommunikation fra hjemmeside over nyhedsbreve til Twitter.

Få hjælp til:

  • En digital strategi, der skaber værdi
30jun

Ledere skal gå forrest i employee advocacy

Employee advocacy handler om at aktivere medarbejdere som ambassadører på sociale medier. Men lederne skal selv være aktive og gå forrest.

Bliv klogere
24jun

6 små udviklingsprojekter til din digitale kommunikation

Mål på dine kanaler, styrk SEO, opgrader profiler på sociale medier mv. Her er 6 små forbedringsforslag til din digitale kommunikation.

Bliv klogere
corona kommunikation
17jun

Tjekliste til kommunikationschefer, der vil lære af Coronakrisen

Hvad har Coronakrisen lært os når det gælder kommunikation? Her er kommunikationschefens tjekliste til at lære af krisen.

Bliv klogere

Træng igennem med digitale og sociale medier

Hold dig opdateret

Nye tendenser i kommunikation og public affairs.

Og alt om bogudgivelse, podcasts og de nyeste blogs.

 

Tilmeld nyhedsmail

* påkrævet