København

+ 45 31319065

Er du klar til employee advocacy?

Virksomhedens medarbejdere er den vigtigste ressource i forhold til at positionere virksomheden, skabe relationer til kunder, medlemmer, beslutningstagere og andre interessenter. Og sociale medier er nøglen til at det lykkedes.

Book en workshop for din organisation, hvor du får konkrete råd og teknikker til, at medarbejderne kommer i gang med at bruge LinkedIn professionelt i organisationens tjeneste. Lær hvordan, kommunikationsafdelingen kan støtte op, hvordan medarbejderne skal motiveres og trænes og tag de første spæde skridt til at styrke organisationen som thought leader.

Hvordan?

En workshop i employee advocacy tager 2-4 timer, og afholdes optimalt for et maksimum af 20-25 deltagere. Der kan også skræddersys forløb over flere omgange, så arbejdet med employee advocacy kommer ind under huden.

Lad os tale om mulighederne. Kontakt Troels Johannesen 31319065.

Læs blogindlægget ”6 trin til at få medarbejderne ud over rampen på LinkedIn

Overvej også workshoppen ”Få gennemslagskraft på LinkedIN” om organisationens om topchefens muligheder på LinkedIn.

NGO interessevaretagelse
05aug

NGO´er har brug for digital interessevaretagelse

NGO´er har brug for digital interessevaretagelse for at trænge igennem til borgere, medier og beslutningstagere. Se hvordan.

Læs mere
forskning sociale medier
10apr

Forsker, kom i gang med LinkedIn og Twitter

Universiteter og forskere skal være mere synlige i samfundsdebattern. Et middel er sociale medier som LinkedIn og Twitter. Kom i gang her.

Læs mere
digital pr
12mar

4 råd til at lave PR på tværs af medier

Hvis du vil styrke din synlighed, skal du kunne arbejde med digital pr på tværs af medier. Udskift pressechefen med en mediechef.

Læs mere

Træng igennem med digitale og sociale medier