København

+ 45 31319065

Få fuld valuta af dit Folkemøde

Hvad vil din organisation egentlig opnå med at være på Folkemødet i Allinge på Bornholm? Du har måske været der de sidste par år eller er lige startet op. Du har lejet en stand eller et mødetelt, men hvordan får du mest muligt ud af de ressourcer din organisation bruger på Folkemødet?

Det er svært at måle præcist hvad en virksomhed eller organisation får ud af at være tilstede på Folkemødet. Men det er sikkert og vidst, at du får meget lidt ud af det, hvis der ikke tidligt i forberedelserne er en klar strategi og en retning for aktiviteterne på Folkemødet.

Derfor skal du tidligt i gang. Lav et formålshierarki og test hvilke mærkesager, der passer til Folkemødet, og hvilke skal du lade blive hjemme? Hvordan får du de rigtige mennesker i tale og hvordan vinkler du dine arrangementer så der kommer mennesker i teltet og et konkret output?

Du kan få hjælp til:

  • Udarbejdelse af din folkemødestrategi
    Sammen ser vi på, hvad din organisation ønsker at få ud af Folkemødet, og hvordan vi bedst kommer i mål med organisationens behov og promoverer dine dagsordener.
  • Konkret planlægning af folkemødedebatter og events
    Hvem skal med og hvordan skal debatterne vinkles? Sammen taler vi om nøgleinteressenter, og hvem, der kan være med til at løfte din dagsorden.
  • Materialer og PR-arbejde for dine Folkemøde-aktiviteter
    Mange organisationer vælger at kommunikere til medlemmer, kunder, politikere eller andre interessenter som en del af deres folkemødeaktiviteter. Få hjælp til at gøre det, så det rammer rigtigt og så der bliver en rød tråd mellem Folkemøde og din øvrige kommunikation.
  • At sætte strøm til din folkemødekommunikation
    Så du udnytter de digitale muligheder og kan bruge dem til at sætte dagsorden og kommunikere til dine interessenter. Læs artikel om, hvordan her.

 

Læs også blogindlægget Fik du valuta nok for din Folkemøde-indsats

Træng igennem med digitale og sociale medier