København

+ 45 31319065

Laver du indhold, der skaber reel værdi for din organisation?

Med en indholdsstrategi får du et uvurderligt redskab til at arbejde med indhold, der skaber resultater.

Når du har en stærk strategi for dit indhold, begynder du at arbejde målrettet på, at hver eneste stykke indhold du producerer, skal have et klart formål. Video, blogs, webtekster og andet indhold skal alt sammen testes for om det skaber værdi, og om det bruges af de rigtige modtagere.

En indholdsstrategi er særlig vigtig inden du begynder redesign af ny hjemmeside eller lægger din kommunikationsstrategi om. Men generelt er det en god idé med et par års mellemrum at gennemgå og justere sin indholdsstrategi.

Få hjælp til:

  • Overblik over, om du har det rigtige indhold i forhold til dine forretningsmål
  • Prioritering og sortering af gammelt indhold
  • Plan for produktion af nyt indhold, der sælger produkter, skaffer medlemmer og når dine mål

Få også hjælp til at lave en kanalstrategi og en strategi for sociale medier.

Træng igennem med digitale og sociale medier