Book et LinkedIn-kursus og styrk din kommunikation som leder, medarbejder eller organisation

Har din organisation brug for at styrke den digitale kommunikation og interessevaretagelse, så book et LinkedIn-kursus, hvor I lærer at bruge organisationens mennesker som medier.

LinkedIn er stedet hvor det professionelle Danmark skaber relationer, nye samarbejder opstår, interesser plejes og virksomhedens kompetencer folder sig ud. Det er også her organisationen og dens topchef kan positionere sig selv og skabe en konkurrencefordel og kommunikere til de vigtigste stakeholders.

På et LinkedIn kursus med indbyggede øvelser får du konkrete redskaber til at starte eller justere din indsats, så du får gennemslagskraft over for dine målgrupper som en del af virksomhedens strategiske kommunikation eller i forbindelse med særlige indsatser som fx employer branding

På kurset i LinkedIn arbejder vi med:

  • Dine mål og muligheder med at være på LinkedIn
  • Det gode indhold – hvad skaber engagement, synlighed og flytter holdninger?
  • Din tone of voice – hvordan skal du tale, så det rammer din målgrupper?
  • Dit tekniske set-up og frekvens, så du selv kan arbejde videre
  • Indsigt i de nyeste tendenser ifht LinkedIn’s algoritmer
  • Den gode profil så du gør dig synlig

”Få gennemslagskraft på LinkedIn” er et LinkedIn-kursus med aktiv deltagelse, og varer 2-3 timer. Det kan afholdes for fx hele kommunikationsafdelinger, forskere, ledergrupper, eksperter, medarbejdere eller, der kan skræddersys et en-til-en forløb kun for ledere.

LinkedIn-kurset målrettes, så det henvender sig direkte til fx vidensmedarbejdere, mellemledere, politiske medarbejdere, offentligt ansatte eller forskere på danske universiteter, der skal lære at bruge sociale medier.

Det konkrete indhold tilrettelægges i samarbejde med organisationens kommunikations- eller HR-afdeling.

Læs også blogindlægget 6 trin til at få medarbejderne udover rampen på LinkedIn

Find mine guidelines til employee advocacy.

Se min egen LinkedIn-profil.

Referencer

Jeg har lavet LinkedIn-kurser for ledere og medarbejdere i en række forskellige virksomheder, organisationer og offentlige myndigheder, herunder: Sundhedsstyrelsen, Arla, Nykredit, Ballerup Kommune, Egmont og mange mange flere.

Læs også om mit LinkedIn-kursus for kommunikationsmedarbejdere.

 

Underviser

Troels Johannesen er strategisk kommunikationsrådgiver og ekspert i toplederkommunikation på sociale medier. Han er forfatter til bogen ”Del dig stærkere – strategi og taktik for topledere på sociale medier”, “Offentlig leder på sociale medier” og “Ekspertstemmer“.

Han rådgiver virksomheder og organisationer om strategisk brug af digitale og sociale medier i kommunikation og interessevaretagelse.

Spørgsmål?

Har du spørgsmål om de enkelte kurser i sociale medier, skræddersyede workshops for din organisation eller andet, så kontakt mig på tj@troelsjohannesen.dk eller 31319065.

Bliv klogere på sociale medier – tilmeld dig mit nyhedsbrev