København

+ 45 31319065

Book et kursus og træng igennem på LinkedIn

Har din organisation brug for at styrke digital kommunikation og interessevaretagelse – så book et LinkedIn-kursus, hvor I lærer at bruge organisationens mennesker som medier.

LinkedIn er stedet hvor det professionelle Danmark skaber relationer, nye samarbejder opstår, interesser plejes og virksomhedens kompetencer folder sig ud. Det er også her organisationen og dens topchef kan positionere sig selv og skabe en konkurrencefordel og kommunikere til de vigtigste stakeholders.

I et LinkedIn-kursus med indbyggede øvelser får du konkrete redskaber til at starte eller justere din indsats , så du får gennemslagskraft.

Vi arbejder med:

  • Dine mål og muligheder med at være på LinkedIn
  • Det gode indhold – hvad skaber engagement og flytter holdninger?
  • Din tone of voice – hvordan skal du tale, så det rammer din målgrupper
  • Dit tekniske set-up og frekvens, så du selv kan arbejde videre
  • Den gode profil så du gør dig synlig

”Få gennemslagskraft på LinkedIn” er et oplæg med aktiv deltagelse, og varer 2-4 timer. Det kan afholdes for fx hele kommunikationsafdelinger, ledergrupper, eller, der kan skræddersys et en-til-en forløb kun for topledere.

Workshoppen kan skræddersys, så den henvender sig direkte til fx vidensmedarbejdere, mellemledere, politiske medarbejdere eller forskere på danske universiteter, der skal lære at bruge sociale medier.

Læs også blogindlægget 6 trin til at få medarbejderne udover rampen på LinkedIn

Find mine guidelines til employee advocacy.

Kursus i employee advocacy på LinkedIn

mennesker er medier
10feb

Mennesker er de stærkeste medier

Mennesker er medier. Derfor skal organsationen give ledere og medarbejdere en personlig stemme i digitale og sociale medier.

Læs mere
kommunaldirektør sociale medier
27jan

Derfor skal kommunaldirektøren kommunikere på sociale medier

Kommunen er nødt til at åbne sig op med mere personlig kommunikation. En vej hertil, er at kommunaldirektøren kommunikerer på sociale medier.

Læs mere
digitale tendenser
02jan

13 tendenser for digital kommunikation i 2020

Hvordan skal vi arbejde med Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, hjemmeside og andre digitale og sociale medier. Her er 13 tendenser.

Læs mere

Træng igennem med digitale og sociale medier

Hold dig opdateret

Nye tendenser i kommunikation og public affairs.

Og alt om bogudgivelse, podcasts og de nyeste blogs.

 

Tilmeld nyhedsmail

* påkrævet