København

+ 45 31319065

PR og pressehåndtering på tværs af medier 

Et fragmenteret mediebillede kræver at du arbejder på tværs af medier for at få dine budskaber stærkest muligt ud over rampen. De fleste virksomheder og organisationer har et ønske om at være synlige i medierne med deres mærkesager, deres politiske interesser eller produkter og resultater, og har ind i mellem brug for offensiv pressehåndtering.

Men der er så meget konkurrence om opmærksomheden, og mediebrugernes hukommelse er så kort, at der skal arbejdes strategisk og målrettet for at blive synlig med de rigtige budskaber i medierne.

Hvordan kommer du ud over rampen med dine budskaber? Hvordan finder du en vinkel på din historie, der er interessant i mere end en dag, og hvordan kan du bruge aktuelle dagsordener til at komme af med dine gode historier på tværs af medieplatforme? Det ved du når du arbejder professionelt med din PR og pressehåndtering.

Du kan få hjælp til konkret PR og dagsordensættende mediearbejde i traditionelle og sociale medier, eller du kan få rådgivning og se din praksis udefra, så du og din organisation fremover selv kan arbejde videre med mediearbejdet.

Få konkret hjælp til:

  • PR-arbejde for din mærkesag. I tv, radio, aviser og sociale medier
  • Rådgivning om brug af Twitter og andre sociale medier til mediehåndtering
  • Pressehåndtering og planlægning ifbm kampagner og aktuelle sager
  • Ghostwriting af debatindlæg, kronikker og blogs

 

Kontakt Troels Johannesen, og lad os tage om dine konkrete behov.

Du kan også få hjælp til krisekommunikation

Læs også: ”Skab rød tråd mellem public affairs og klassisk kommunikation

Læs blogindlægget “Fire råd til PR på tværs af medier

Træng igennem med digitale og sociale medier

Hold dig opdateret

Nye tendenser i kommunikation og public affairs.

Og alt om bogudgivelse, podcasts og de nyeste blogs.

 

Tilmeld nyhedsmail

* påkrævet