Presserådgivning 

Har du brug presserådgivning?

Et fragmenteret mediebillede kræver at du arbejder på tværs af medier for at få dine budskaber stærkest muligt ud over rampen. De fleste virksomheder og organisationer har et ønske om at være synlige i medierne med deres mærkesager, deres politiske interesser eller produkter og resultater, og har ind i mellem brug for offensiv pressehåndtering.

Men der er så meget konkurrence om opmærksomheden, og mediebrugernes hukommelse er så kort, at der skal arbejdes strategisk og målrettet for at blive synlig med de rigtige budskaber i medierne.

Hvordan kommer du ud over rampen med dine budskaber? Hvordan finder du en vinkel på din historie, der er interessant i mere end en dag, og hvordan kan du bruge aktuelle dagsordener til at komme af med dine gode historier på tværs af medieplatforme? Det ved du når du arbejder professionelt med din PR og pressehåndtering.

Du kan få hjælp til konkret PR og dagsordensættende mediearbejde i traditionelle og sociale medier, eller du kan få rådgivning og se din praksis udefra, så du og din organisation fremover selv kan arbejde videre med mediearbejdet.

Få konkret hjælp til:

  • PR-arbejde for din mærkesag. I tv, radio, aviser og på sociale medier
  • Rådgivning om brug af Twitter og andre sociale medier til mediehåndtering
  • Pressehåndtering og planlægning ifbm kampagner og aktuelle sager
  • Ghostwriting af debatindlæg, kronikker og blogs
  • Presserådgivning når din organisation er er i shitstorm eller i krise.

Kontakt Troels Johannesen, og lad os tage om dine konkrete behov.

Du kan også få hjælp til krisekommunikation

Læs blogindlægget “Fire råd til PR på tværs af medier

employee advocacy linkedin

Troels Johannesen er strategisk kommunikationsrådgiver og hjælper ledere og organisationer med at kommunikere på tværs af medier og med digital interessevaretagelse og lobbyisme. Han er forfatter og ekspert i toplederkommunikation på sociale medier. 

Skriv til tj@troelsjohannesen.dk eller ring på +45 31319065

Tilmeld nyhedsbrev

Bliv klogere på sociale medier – tilmeld dig mit nyhedsbrev