København

+ 45 31319065

Tag på Twitter-kursus og få en effektiv kanal til din interessevaretagelse

Har du brug for et Twitter-kursus? Twitter er stedet, hvor du kommunikerer direkte med journalister og politikere. Du skaber relationer, giver indspark til den politiske beslutningsproces og gør dig selv spilbar overfor medier, beslutningstagere og andre relevante interessenter i din branche.

Hvis du er topleder, pressechef eller public affairs-konsulent er Twitter slet ikke til at komme uden om som kommunikationskanal. Men du skal bruge det rigtigt, og derfor kan det være vigtigt at komme god i gang eller justere praksis med et Twitter-kursus.

Lær hvordan du:

  • Sætter din profil rigtigt op, og kommer i gang
  • Skaber relationer og kontakt til dine væsentligste interessenter
  • Bruger Twitter til at afsætte organisationers historier i medierne
  • Framer, primer og styrer din dagsorden og mærkesager
  • Bruger Twitter til krisestyring, hvis behovet opstår

 

Der kan enten laves skræddersyede Twitter-kurser til presseansvarlige, public affairs konsulenter, topledere eller andre fx forskere, fagmedarbejdere og talspersoner. En workshop eller kursus tager 2-4 timer, og kan tilrettelægges så det både kan være til helt nye på Twitter eller til øvede.

 

Læs blogindlægget: ”8 råd til public affairs-konsulenter på Twitter

Følg Troels Johannesen på Twitter.

Træng i gennem med Twitter

Lær hvordan du bruger Twitter til at skabe synlighed om din organisation og bruge mediet som en del af din digitale interessevaretagelse. Jeg lærer dig, hvordan du brger Twitter strategisk, taktisk og operationelt.

mennesker er medier
10feb

Mennesker er de stærkeste medier

Mennesker er medier. Derfor skal organsationen give ledere og medarbejdere en personlig stemme i digitale og sociale medier.

Læs mere
kommunaldirektør sociale medier
27jan

Derfor skal kommunaldirektøren kommunikere på sociale medier

Kommunen er nødt til at åbne sig op med mere personlig kommunikation. En vej hertil, er at kommunaldirektøren kommunikerer på sociale medier.

Læs mere
digitale tendenser
02jan

13 tendenser for digital kommunikation i 2020

Hvordan skal vi arbejde med Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, hjemmeside og andre digitale og sociale medier. Her er 13 tendenser.

Læs mere

Træng igennem med digitale og sociale medier

Hold dig opdateret

Nye tendenser i kommunikation og public affairs.

Og alt om bogudgivelse, podcasts og de nyeste blogs.

 

Tilmeld nyhedsmail

* påkrævet