Bliv thought leader på LinkedIn: Et 3-måneders forløb
Bliv thought leader på LinkedIn: Et 3-måneders forløb Bliv thought leader på LinkedIn er et 3-måneders forløb, hvis formål er at forstærke din synlighed på platformen – og garantere momentum. Forløbet er for dig, der har brug for at styrke din virksomheds digitale kommunikation og interessevaretagelse og ønsker at sikre en reel og håndgribelig udvikling […]
Oplæg: Strategisk employer branding
Oplæg: Strategisk employer branding Men når man har et stærkt employer brand har man som virksomhed en konkurrencefordel i kampen om arbejdskraft, og ikke alene det. Man styrker samtidig det generelle kendskab til virksomheden over for fx kunder, medlemmer, investorer eller politiske interessenter. Men ofte bliver employer branding arbejdet ikke godt nok funderet strategisk i […]
Inspirationsoplæg: Brug organisationens ekspertstemmer
Inspirationsoplæg: Brug organisationens ekspertstemmer Eksperter fylder mere og mere i medierne og i den offentlige debat. Og de bliver vigtigere og vigtigere for virksomheder, interesseorganisationer, uddannelsessteders og offentlige myndigheders eksterne kommunikation og interessevaretagelse. Mediernes store appetit på at bruge eksperter giver en kæmpe mulighed for at arbejde målrettet med at tydeliggøre organisationens budskaber gennem den […]
Kursus: Kom godt i gang med ambassadør-kommunikation på LinkedIn
Kursus: Kom godt i gang med ambassadør-kommunikation på LinkedIn Organisationens mennesker er det bedste til at fortælle om, hvad der sker i organisationen. Med menneskelige afsendere får organisationen troværdige og effektive kommunikationsmuligheder, og det virker på både bundlinje, omdømme, medarbejdertilfredshed og rekruttering af nye medarbejdere. Af samme årsag overvejer mange organisationer, virksomheder og offentlige institutioner […]
Kursus i digital interessevaretagelse
Kursus i digital interessevaretagelse Hvordan kan du med brug af digitale og sociale medier påvirke beslutningsprocesser på Christiansborg, og hvordan kan du få dine mærkesager på dagsordenen hos politikere og medier? Det er omdrejningspunktet for dette heldagskursus, hvor du får alle de vigtigste redskaber til at styrke organisationens politiske arbejde som du har brug for […]
Kursus: Lav bedre indhold til sociale medier
Har du også svært ved at få effekt med virksomhedens indhold på sociale medier? Får du ikke den feedback, der gør, at dine opslag på LinkedIn, Facebook og Instagram når en organisk rækkevidde, der skaber værdi? Så er det måske fordi du mangler viden om, hvad der virker på de enkelte kanaler, hvilke fortælleformer, der […]
Kursus: Pressechef på sociale medier
Pressechef på sociale medier Mediebilledet har ændret sig kraftigt over de seneste 5-10 år, og sociale medier er en væsentlig del af forklaringen. Journalisterne finder i højere grad deres historier og deres kilder på sociale medier, og meget af den offentlige debat er flyttet fra tv, avis og radio til sociale medier. For at følge […]
Social medietræning for ledere
Social medietræning for ledere Bliv skarp på sociale medier: Få en-til-en træning og sparring om din kommunikation på LinkedIn, Twitter eller andre sociale medier. Ligesom du kan have glæde af at få medietræning, hvis du vil være skarpere i interview på radio, tv og i dagblade, så er du også nødt til at blive trænet […]
Kursus: LinkedIn for ansatte i kommuner
LinkedIn for ansatte i kommuner Har din arbejdsplads brug for mere personlig kommunikation og synlighed på sociale medier? Så kan LinkedIn være vejen til, at du som person kan være med til at kommunikere om kommunens arbejde for borgerne. LinkedIn er stedet, hvor du møder alle kommunens professionelle interessenter, beslutningstagere, medier og borgere. Det er […]