Bliv trænet til at være professionel topleder på LinkedIn
Som topleder i en virksomhed eller organisation er kravene til din kommunikation høje. Det er ikke længere nok ind imellem at optræde i pressen eller at lade sig interviewe til organisationens intranet eller medarbejderblad.
Det er vigtigt for de fleste topledere at være stærkt kommunikerende samt at kunne bruge sociale medier til at varetage sit job som topfigur i organisationen og til at pleje organisationens interesser. Men det er også et minefelt for topledere at være på sociale medier, fordi det tiltrækker opmærksomhed og har vital betydning for organisationens interne og eksterne kommunikation.
Som topleder er det vigtigt, at du får mest muligt ud af den kostbare tid, du bruger på sociale medier, og at du får konkrete input og sparring til, hvordan du bedst kommer ud over rampen på LinkedIn – og evt. andre sociale medier, hvis du har behov.
Få konkret hjælp til:
- Det bedste indhold for topledere på LinkedIn
Hvordan laver du indhold, der positionerer dig og virksomheden bedst muligt, rammer de rigtige interessenter og vækster din prodil, så du får en tydeligere profil. - Relationsskabelse på LinkedIn
Brug sociale medier til at skabe og vedligeholde vigtige relationer med organisationens vigtige interessenter.
- Krisekommunikation og mediehåndtering på LinkedIn
Du kan bruge LinkedIn til at styre organisationens dårlige sager. Lær hvordan.
- Dagordensættelse på LinkedIn
Få dit budskab frem, break organisationens nyheder og skab samtalen med sociale medier.
Læs også blogindlægget “8 vigtige råd til topledere på LinkedIn” og
“Hvilke kanaler skal du vælge til toplederens digitale kommunikation?“