Bøger om sociale medier
Jeg har skrevet fire bøger på dansk om sociale medier – alle med fokus på lederes, eksperter og talspersoners kommunikation.
Del dig stærkere
Del dig stærkere er toplederens inspiration til at komme i gang eller til at justere sin kommunikation på sociale medier.
I bogen giver en række af de mest markante danske topchefer på sociale medier deres erfaringer videre, og du får cases, eksempler, øvelser og en række gode råd af både praktisk, taktisk og strategisk karakter til medier som LinkedIn, Twitter, Facebook og Instagram.
Når du har læst bogen, er du klar til at begynde din rejse ud i de sociale medier, hvor du bruger din stemme og deler på sociale medier for at være en stærkere leder og en stærkere kommunikator.


Offentlig topleder på sociale medier
I Offentlig leder på sociale medier får du inspiration til at komme i gang, og cases og interviews med fremtrædende danske ledere i det offentlige, der har taget springet ud på sociale medier. Og så får du konkrete værktøjer til at begynde at bruge LinkedIn, Facebook, Instagram eller Twitter som en del af din professionelle lederkommunikation.
Bogens forord er skrevet af direktør i Sundhedsstyrelsen Søren Brostrøm.
Ekspertstemmer
Ekspertstemmer – en guide til ekspertkommunikation og interessevaretagelse i et digitalt mediebillede
Ekspertstemmer er guiden til eksperter og deres kolleger i danske presse- og kommunikationsafdelinger, der gerne vil have en tydeligere stemme på deres område og være mere offensive i deres eksterne kommunikation og interessevaretagelse.
Bogen giver råd og vejledning om eksperters professionelle kommunikation i pressen, og på Twitter & LinkedIn.


How To Become A Social CEO
How To Become A Social CEO er den engelske, forkortede version af Del dig stærkere. Udkom som e-bog i marts 2020.
Employer branding på dansk - en gratis e-bog
Employer branding på dansk er en guide til strategisk employer branding i danske virksomheder og organisationer.
E-bogen er skrevet til ledere og HR-ansvarlige samt til kommunikationschefer og de medarbejdere, der skal arbejde med strategi og eksekvering af aktiviteter til rekruttering og fastholdelse af medarbejdere i danske virksomheder, organisationer og offentlige institutioner.
Målet er at give en let-læselig og hurtig indflyvning til employer branding som disciplin. E-bogen er en guide til de vigtigste elementer i en employer branding strategi og i det daglige arbejde med employer branding på tværs af indsatser.
