København

+ 45 31319065

Tag på Twitter-kursus og få en effektiv kanal til pressehåndtering og interessevaretagelse

Har du brug for et Twitter-kursus? Twitter er stedet, hvor du kommunikerer direkte med journalister og politikere. Du skaber relationer, giver indspark til den politiske beslutningsproces og gør dig selv spilbar overfor medier, beslutningstagere og andre relevante interessenter i din branche.

Hvis du er topleder, pressechef eller public affairs-konsulent, er Twitter slet ikke til at komme uden om som kommunikationskanal. Men du skal bruge mediet rigtigt, og derfor er det vigtigt at komme godt i gang eller justere din praksis med et Twitter-kursus.

 

På mit Twitter-kursus lærer du hvordan du:

  • Sætter din profil rigtigt op, og kommer i gang
  • Lærer alt om #, @ og det særlige sprog på Twitter
  • Skaber relationer og kontakt til dine væsentligste interessenter
  • Bruger Twitter til at afsætte organisationens historier i medierne
  • Framer, primer og styrer din dagsorden og mærkesager
  • Bruger Twitter til krisestyring, hvis behovet opstår

Kurset gør dig i stand til med det samme at agere professionelt med dine budskaber på Twitter, eller blive endnu dygtigere, hvis du allerede er i gang.

Der kan enten laves et skræddersyet Twitter-kursus til presseansvarlige, public affairs-konsulenter, topledere eller andre fx forskere, fagmedarbejdere og talspersoner.

En workshop eller kursus tager 2-4 timer, og kan tilrettelægges så det både kan være til helt nye på Twitter eller til øvede.

Træng i gennem med Twitter

Lær hvordan du bruger Twitter til at skabe synlighed om din organisation og bruge mediet som en del af din digitale interessevaretagelse. Jeg lærer dig, hvordan du brger Twitter strategisk, taktisk og operationelt.

 

Kontakt Troels Johannesen for mere information, særlige ønsker, pris og booking.

Læs blogindlægget: ”8 råd til public affairs-konsulenter på Twitter

Følg Troels Johannesen på Twitter.

Underviser

Troels Johannesen er strategisk kommunikationsrådgiver og ekspert i toplederkommunikation på sociale medier. Han er forfatter til bogen ”Del dig stærkere – strategi og taktik for topledere på sociale medier” og Offentlig leder på sociale medier.

Han rådgiver virksomheder og organisationer om strategisk brug af digitale og sociale medier i kommunikation og interessevaretagelse.

employee advocacy linkedin
medievirkelighed
10maj

Fem råd til organisationer, der skal klare sig i en ny medievirkelighed

Er din organisation gearet til den nye medievirkelighed, hvor det er sværere at trænge i gennem støjen? Her er fem ting at arbejde med.

Læs mere
elon musk twitter
25apr

Hvad sker der hvis Elon Musk køber Twitter?

Hvad sker der hvis Elon Musk køber Twitter. Her er fem bud på, hvad der sker med det sociale medie, der er bedst til at sætte dagsorden.

Læs mere
talsperson
19apr

Syv ting organisationens talspersoner skal kunne

Der er hård konkurrence om taletiden i medierne. Her er syv vigtige redskaber til den professionelle talsperson.

Læs mere

Træng igennem med digitale og sociale medier

Hold dig opdateret

Nye tendenser om kommunikation og
interessevaretagelse på sociale medier.

Få artikler, tilbud og nye indsigter.
Max en gang om måneden.

 

Tilmeld nyhedsmail

* påkrævet