København

+ 45 31319065

Tag på Twitter-kursus og få en effektiv kanal til pressehåndtering og  interessevaretagelse

Har du brug for et Twitter-kursus? Twitter er stedet, hvor du kommunikerer direkte med journalister og politikere. Du skaber relationer, giver indspark til den politiske beslutningsproces og gør dig selv spilbar overfor medier, beslutningstagere og andre relevante interessenter i din branche.

Hvis du er topleder, pressechef eller public affairs-konsulent, er Twitter slet ikke til at komme uden om som kommunikationskanal. Men du skal bruge det rigtigt, og derfor kan det være vigtigt at komme god i gang eller justere praksis med et Twitter-kursus.

 

På mit Twitter-kursus lærer du hvordan du:

  • Sætter din profil rigtigt op, og kommer i gang
  • Lærer alt om #, @ og det særlige sprog på Twitter
  • Skaber relationer og kontakt til dine væsentligste interessenter
  • Bruger Twitter til at afsætte organisationens historier i medierne
  • Framer, primer og styrer din dagsorden og mærkesager
  • Bruger Twitter til krisestyring, hvis behovet opstår

Kurset gør dig i stand til med det samme at agere professionelt med dine budskaber på Twitter, eller blive endnu dygtigere, hvis du allerede er i gang.

Der kan enten laves et skræddersyet Twitter kursus til presseansvarlige, public affairs konsulenter, topledere eller andre fx forskere, fagmedarbejdere og talspersoner.

En workshop eller kursus tager 2-4 timer, og kan tilrettelægges så det både kan være til helt nye på Twitter eller til øvede.

Kontakt Troels Johannesen for mere information, særlige ønsker, pris og booking.

 

Læs blogindlægget: ”8 råd til public affairs-konsulenter på Twitter

Følg Troels Johannesen på Twitter.

https://vimeo.com/348153720

Underviser

Troels Johannesen er strategisk kommunikationsrådgiver og ekspert i toplederkommunikation på sociale medier. Han er forfatter til bogen ”Del dig stærkere – strategi og taktik for topledere på sociale medier”, der udkom 12. november 2019.

Han rådgiver virksomheder og organisationer om strategisk brug af digitale og sociale medier i kommunikation og interessevaretagelse.

employee advocacy linkedin
topleder sociale medier
27maj

Tre tendenser i kommunikationsafdelingens nye organisering

Stadig større krav til kommunikation på sociale medier, betyder nye roller til kommunikationschefen, mediechefen og social media manageren.

Læs mere
25maj

Lav bedre indhold til din LinkedIn-side

Slut med kedelige LinkedIn-sider. Få 6 råd til at lave bedre indhold til din LinkedIn-side, så du får større værdi og skaber mere engagement.

Læs mere
twitter
12maj

Lav en professionel Twitter-profil

Kom godt i gang med Twitter ved at lave en professionel Twitter-profil. Det tager kun fem minutter - også at læse denne guide.

Læs mere

Træng igennem med digitale og sociale medier

Hold dig opdateret

Nye tendenser i kommunikation og public affairs.

Og alt om bogudgivelse, podcasts og de nyeste blogs.

 

Tilmeld nyhedsmail

* påkrævet