København

+ 45 31319065

Tag på Twitter-kursus og få en effektiv kanal til pressehåndtering og  interessevaretagelse

Har du brug for et Twitter-kursus? Twitter er stedet, hvor du kommunikerer direkte med journalister og politikere. Du skaber relationer, giver indspark til den politiske beslutningsproces og gør dig selv spilbar overfor medier, beslutningstagere og andre relevante interessenter i din branche.

Hvis du er topleder, pressechef eller public affairs-konsulent, er Twitter slet ikke til at komme uden om som kommunikationskanal. Men du skal bruge det rigtigt, og derfor kan det være vigtigt at komme god i gang eller justere praksis med et Twitter-kursus.

På mit Twitter-kursus lærer du hvordan du:

  • Sætter din profil rigtigt op, og kommer i gang
  • Skaber relationer og kontakt til dine væsentligste interessenter
  • Bruger Twitter til at afsætte organisationens historier i medierne
  • Framer, primer og styrer din dagsorden og mærkesager
  • Bruger Twitter til krisestyring, hvis behovet opstår

Kurset gør dig i stand til med det samme at agere professionelt med dine budskaber på Twitter, eller blive endnu dygtigere, hvis du allerede er i gang.

Der kan enten laves et skræddersyet Twitter kursus til presseansvarlige, public affairs konsulenter, topledere eller andre fx forskere, fagmedarbejdere og talspersoner. En workshop eller kursus tager 2-4 timer, og kan tilrettelægges så det både kan være til helt nye på Twitter eller til øvede.

 

Læs blogindlægget: ”8 råd til public affairs-konsulenter på Twitter

Følg Troels Johannesen på Twitter.

https://vimeo.com/348153720

Underviser

Troels Johannesen er strategisk kommunikationsrådgiver og ekspert i toplederkommunikation på sociale medier. Han er forfatter til bogen ”Del dig stærkere – strategi og taktik for topledere på sociale medier”, der udkom 12. november 2019.

Han rådgiver virksomheder og organisationer om strategisk brug af digitale og sociale medier i kommunikation og interessevaretagelse.

employee advocacy linkedin
03apr

Sådan bliver din organisation thought leader

Organisationen får konkurrencefordele, større synlighed og mere indflydelse på de politiske beslutninger hvis den er thought leader.

Læs mere
sociale medier offentlig leder
02mar

Her er ni offentlige topledere, der er stærke på sociale medier

Det bliver vigtigere og vigtigere, at offentlige topledere kommunikerer på sociale medier. Her er ni ledere, der tør og som kan inspirere.

Læs mere
mennesker er medier
10feb

Mennesker er de stærkeste medier

Mennesker er medier. Derfor skal organsationen give ledere og medarbejdere en personlig stemme i digitale og sociale medier.

Læs mere

Træng igennem med digitale og sociale medier

Hold dig opdateret

Nye tendenser i kommunikation og public affairs.

Og alt om bogudgivelse, podcasts og de nyeste blogs.

 

Tilmeld nyhedsmail

* påkrævet