København

+ 45 31319065

Tag på Twitter-kursus og få en effektiv kanal til pressehåndtering og  interessevaretagelse

Har du brug for et Twitter-kursus? Twitter er stedet, hvor du kommunikerer direkte med journalister og politikere. Du skaber relationer, giver indspark til den politiske beslutningsproces og gør dig selv spilbar overfor medier, beslutningstagere og andre relevante interessenter i din branche.

Hvis du er topleder, pressechef eller public affairs-konsulent, er Twitter slet ikke til at komme uden om som kommunikationskanal. Men du skal bruge det rigtigt, og derfor kan det være vigtigt at komme god i gang eller justere praksis med et Twitter-kursus.

 

På mit Twitter-kursus lærer du hvordan du:

  • Sætter din profil rigtigt op, og kommer i gang
  • Lærer alt om #, @ og det særlige sprog på Twitter
  • Skaber relationer og kontakt til dine væsentligste interessenter
  • Bruger Twitter til at afsætte organisationens historier i medierne
  • Framer, primer og styrer din dagsorden og mærkesager
  • Bruger Twitter til krisestyring, hvis behovet opstår

Kurset gør dig i stand til med det samme at agere professionelt med dine budskaber på Twitter, eller blive endnu dygtigere, hvis du allerede er i gang.

Der kan enten laves et skræddersyet Twitter kursus til presseansvarlige, public affairs konsulenter, topledere eller andre fx forskere, fagmedarbejdere og talspersoner.

En workshop eller kursus tager 2-4 timer, og kan tilrettelægges så det både kan være til helt nye på Twitter eller til øvede.

Træng i gennem med Twitter

Lær hvordan du bruger Twitter til at skabe synlighed om din organisation og bruge mediet som en del af din digitale interessevaretagelse. Jeg lærer dig, hvordan du brger Twitter strategisk, taktisk og operationelt.

 

Kontakt Troels Johannesen for mere information, særlige ønsker, pris og booking.

Læs blogindlægget: ”8 råd til public affairs-konsulenter på Twitter

Følg Troels Johannesen på Twitter.

Underviser

Troels Johannesen er strategisk kommunikationsrådgiver og ekspert i toplederkommunikation på sociale medier. Han er forfatter til bogen ”Del dig stærkere – strategi og taktik for topledere på sociale medier”, der udkom 12. november 2019.

Han rådgiver virksomheder og organisationer om strategisk brug af digitale og sociale medier i kommunikation og interessevaretagelse.

employee advocacy linkedin
must win battle
11sep

Hvad er Must Win Battles?

Must Win Battles er et redskab til at nå de vigtigste mål i forretning og kommunikation. Og et ledelsesredskab, der sikrer engagement.

Læs mere
leder branding
03sep

Leder, sådan brander du dig på sociale medier

Ledere skal bruge sociale medier til at brande sig til mere synlighed, bedre omdømme og den næste gode kontrakt. Få syv konkrete råd her.

Læs mere
universitet kommunikation
31aug

Massive krav til synlige uddannelsessteder

Uddannelsessteder har mange gode grunde til at bruge penge på kommunikation og markedsføring. Og de har slet ikke brug for at blive beskåret.

Læs mere

Træng igennem med digitale og sociale medier

Ny bog til ledere i
offentlige institutioner

Jeg har skrevet en bog om, med og til ledere i det offentlige.
Bogen indeholder cases, øvelser og en række eksempler,
og konkrete råd.
Læs mere og køb den her.

offentlig leder sociale medier