Rådgivningsforløb: Styrk din karriere med personlig branding

Hvad enten du er på udkig efter et endnu bedre job, vil styrke dit lederskab, din synlighed som ekspert på et område eller vil blive mere synlig i den offentlige debat, så er du nødt til at arbejde med din kommunikation og din personlige branding.

Du sidder måske i en lederstilling, er ekspert på dit område, er iværksætter eller på anden måde sidder i en position, hvor du har brug for, at dine målgrupper lærer dig bedre at kende for at du står bedre rustet i din karriere eller i konkurrence med andre.

Hvad du har brug for, er at arbejde målrettet med din egen kommunikation og faglige og personlige branding, og det kan du gøre ved at få lagt en klar strategi for, hvordan du skal kommunikere offensivt og brande dig i din karriere og dit arbejdsliv.

Over et forløb på fire måneder får du løbende rådgivning om din kommunikation og fremtoning i både sociale medier, interne medier og evt. i pressen.

I dette rådgivningsforløb om personlig branding får du:

  • Hjælp til at formulere din strategi for personlig branding
  • En action plan, der beskriver hvad du skal foretage dig for at nå strategiens mål
  • Et to-timers kick off-møde med gennemgang af det vigtigste for din personlige branding
  • Oplæring i fx LinkedIn og Twitter til brug for din kommunikation
  • En plan for din kommunikation i sociale medier og evt. i pressen
  • Opfølgningsmøder hver måned i rådgivningsperioden
  • Mulighed for løbende sparring i rådgivningsperioden
  • Bogen ”Del dig stærkere – strategi og taktik for topledere på sociale medier

Vi planlægger sammen forløbet i detaljer, og det bliver skræddersyet efter dit specifikke behov. Møder vil som udgangspunkt foregå i København eller på Sjælland eller evt. ind i mellem online.

Et rådgivningsforløb om personlig branding koster 24.000 kroner ex moms.

Læs også: Sådan brander du dig på sociale medier fra Vækshus for ledelse.

employee advocacy linkedin

Troels Johannesen er strategisk kommunikationsrådgiver og hjælper ledere og organisationer med at kommunikere på tværs af medier og med digital interessevaretagelse og lobbyisme. Han er forfatter og ekspert i toplederkommunikation på sociale medier. 

Skriv til tj@troelsjohannesen.dk eller ring på +45 31319065

Tilmeld nyhedsbrev

Bliv klogere på sociale medier – tilmeld dig mit nyhedsbrev