København

+ 45 31319065

Rådgivningsforløb: Personlig branding

Hvad enten du er på udkig efter et endnu bedre job, vil styrke dit lederskab eller vil blive mere synlig i den offentlige debat, så er du nødt til at arbejde med din kommunikation og din personlige branding.

Du sidder måske i en lederstilling, er ekspert på dit område, er iværksætter eller på anden måde sidder i en position, hvor du har brug for, at dine målgrupper lærer dig bedre at kende for at du står bedre rustet i din karriere eller i konkurrence med andre.

Hvad du har brug for, er at arbejde målrettet med din egen kommunikation og faglige og personlig branding, og det kan du gøre ved at få lagt en klar strategi for, hvordan du skal kommunikere offensivt og brande dig i din karriere og dit arbejdsliv.

Over et forløb på fire måneder får du løbende rådgivning om din kommunikation og fremtoning i både sociale medier, interne medier og evt. i pressen.

I dette rådgivningsforløb om personlig branding får du:

  • Hjælp til at formulere din strategi for personlig branding
  • En action plan, der beskriver hvad du skal foretage dig for at nå strategiens mål
  • Et to-timers kick off-møde med gennemgang af det vigtigste for din personlige branding
  • Oplæring i fx LinkedIn og Twitter til brug for din kommunikation
  • En plan for din kommunikation i sociale medier og evt. i pressen
  • Opfølgningsmøder hver måned i rådgivningsperioden
  • Mulighed for løbende sparring i rådgivningsperioden
  • Bogen ”Del dig stærkere – strategi og taktik for topledere på sociale medier

Vi planlægger sammen forløbet i detaljer, og det bliver skræddersyet efter dit specifikke behov. Møder vil som udgangspunkt foregå i København eller på Sjælland eller evt. ind i mellem online.

 

Et rådgivningsforløb om personlig branding koster 45.000 ex moms.

 

Læs også: Sådan brander du dig på sociale medier fra Vækshus for ledelse.

 

Kontakt

Har du spørgsmål til forløbet så ring eller skriv til Troels Johannesen

tj@troelsjohannesen.dk – 31319065

employee advocacy linkedin

Troels Johannesen er strategisk kommunikationsrådgiver og ekspert i toplederkommunikation på sociale medier. Han er forfatter til bogen ”Del dig stærkere – strategi og taktik for topledere på sociale medier”og Offentlig leder på sociale medier.

Han rådgiver ledere, virksomheder og organisationer om strategisk brug af digitale og sociale medier i kommunikation og interessevaretagelse.

Træng igennem med digitale og sociale medier

Hold dig opdateret

Nye tendenser om kommunikation og
interessevaretagelse på sociale medier.

Få artikler, tilbud og nye indsigter.
Max en gang om måneden.

 

Tilmeld nyhedsmail

* påkrævet