Start med strategi
God kommunikation starter med den rigtige strategi, så du sikrer, at din kommunikation skaber værdi for organisationen og for kunder, medlemmer, beslutningstagere og andre interessenter.
Du kan du få hjælp til:
Kommunikationsstrategi
Læg en overordnet strategi, der tager højde for organisationens mål, forretning og visioner. Inddrag alle organisationens interessenter og test den af på virkeligheden.
Social medie strategi
Sociale medier kan forskellige ting, og alle platforme har deres unikke DNA og særlige fordele og ulemper. Lær at bruge dem rigtigt, og læg en strategi, der skaber værdi i dagligdagen.
Kanalstrategi
Hvad bruger du nyhedsbrevet til? Hvad med Facebook, LinkedIn og Twitter. Få styr på, hvad du bruger dine kanaler til, så du ikke bruger dem til alt og intet. Og brug kanalstrategien til at få dine kanaler til at spille bedre sammen.
Strategi for employee advocacy
Inden du går i gang med at uddanne dine kolleger i at kommunikere på sociale medier, er det en god idé med en skarp strategi.
Indholdsstrategi
Det hele starter med det gode indhold. Justér dit indhold, lav nyt indhold, der skaber værdi og plejer dine interesser. Ej det indhold, der betyder mest for dig med en skarp indholdsstrategi.
Digital strategi
Fokuserer du på det rigtige med dit digitale kommunikationsarbejde? Få hjælp til at tage det næste skridt i den digitale forandring og prioritér, hvad du bruger kræfterne på.