København

+ 45 31319065

Bliv trænet til at være professionel topleder på LinkedIn og Twitter

Som topleder i en virksomhed eller organisation er kravene til din kommunikation høje. Det er ikke længere nok ind i mellem at optræde i pressen eller at lade sig interviewe til organisationens intranet eller medarbejderblad.

Det er vigtigt for de fleste topledere at være stærkt kommunikerende, og at kunne bruge sociale medier til at varetage sit job som topfigur i organisationen og pleje organisationens interesser. Men det er også et minefelt for topledere at være på sociale medier fordi det tiltrækker opmærksomhed og kan få stor betydning for organisationens interne og eksterne kommunikation.

 

Ny bog om strategi og taktik for topledere på sociale medier

 

Som topleder er det vigtigt, at du får mest muligt ud af den kostbare tid du bruger på sociale medier, og får konkrete input og sparring til, hvordan du bedst kommer ud over rampen på sociale medier som Facebook, Twitter og LinkedIn.

Få konkret hjælp til:

  • Kontakt med pressen på Twitter
    Sådan kan du proaktivt og reaktivt bruge sociale medier til at håndtere medierne
  • Relationsskabelse på LinkedIn
    Brug sociale medier til at skabe og vedligeholde vigtige relationer med organisationens vigtige interessenter
  • Krisekommunikation på tværs af kanaler
    Du kan bruge sociale medier til at styre organisationens dårlige sager. Lær hvordan.
  • Dagordensættelse på Facebook, Twitter & LinkedIn
    Få dit budskab frem, break organisationens nyheder og skab samtalen med sociale medier

 

Styrk din lederkommunikation med LinkedIn

Som topleder kan du med stor fordel kommunikere aktivt på LinkedIn for at styrke din interessevaretagelse og din kommunikation med udvalgte målgrupper. Jeg lærer dig hvordan du gør.

Læs også blogindlægget “8 vigtige råd til topledere på LinkedIn” og
Hvilke kanaler skal du vælge til toplederens digitale kommunikation?

Troels Johannesen er strategisk kommunikationsrådgiver og hjælper ledere og organisationer med at kommunikere på tværs af medier og med digital interessevaretagelse og lobbyisme. Han er forfatter og ekspert i toplederkommunikation på sociale medier. Skriv til tj@troelsjohannesen.dk eller ring på +45 31319065

employee advocacy linkedin
medievirkelighed
10maj

Fem råd til organisationer, der skal klare sig i en ny medievirkelighed

Er din organisation gearet til den nye medievirkelighed, hvor det er sværere at trænge i gennem støjen? Her er fem ting at arbejde med.

Læs mere
elon musk twitter
25apr

Hvad sker der hvis Elon Musk køber Twitter?

Hvad sker der hvis Elon Musk køber Twitter. Her er fem bud på, hvad der sker med det sociale medie, der er bedst til at sætte dagsorden.

Læs mere
talsperson
19apr

Syv ting organisationens talspersoner skal kunne

Der er hård konkurrence om taletiden i medierne. Her er syv vigtige redskaber til den professionelle talsperson.

Læs mere

Træng igennem med digitale og sociale medier

Hold dig opdateret

Nye tendenser om kommunikation og
interessevaretagelse på sociale medier.

Få artikler, tilbud og nye indsigter.
Max en gang om måneden.

 

Tilmeld nyhedsmail

* påkrævet