København

+ 45 31319065

Bliv trænet til at være professionel topleder på LinkedIn og Twitter

Som topleder i en virksomhed eller organisation er kravene til din kommunikation høje. Det er ikke længere nok ind i mellem at optræde i pressen eller at lade sig interviewe til organisationens intranet eller medarbejderblad.

Det er vigtigt for de fleste topledere at være stærkt kommunikerende, og at kunne bruge sociale medier til at varetage sit job som topfigur i organisationen og pleje organisationens interesser. Men det er også et minefelt for topledere at være på sociale medier fordi det tiltrækker opmærksomhed og kan få stor betydning for organisationens interne og eksterne kommunikation.

 

Ny bog om strategi og taktik for topledere på sociale medier

 

Som topleder er det vigtigt, at du får mest muligt ud af den kostbare tid du bruger på sociale medier, og får konkrete input og sparring til, hvordan du bedst kommer ud over rampen på sociale medier som Facebook, Twitter og LinkedIn.

Få konkret hjælp til:

  • Kontakt med pressen på Twitter
    Sådan kan du proaktivt og reaktivt bruge sociale medier til at håndtere medierne
  • Relationsskabelse på LinkedIn
    Brug sociale medier til at skabe og vedligeholde vigtige relationer med organisationens vigtige interessenter
  • Krisekommunikation på tværs af kanaler
    Du kan bruge sociale medier til at styre organisationens dårlige sager. Lær hvordan.
  • Dagordensættelse på Facebook, Twitter & LinkedIn
    Få dit budskab frem, break organisationens nyheder og skab samtalen med sociale medier

 

Styrk din lederkommunikation med LinkedIn

Som topleder kan du med stor fordel kommunikere aktivt på LinkedIn for at styrke din interessevaretagelse og din kommunikation med udvalgte målgrupper. Jeg lærer dig hvordan du gør.

Læs også blogindlægget “8 vigtige råd til topledere på LinkedIn” og
Hvilke kanaler skal du vælge til toplederens digitale kommunikation?

Troels Johannesen er strategisk kommunikationsrådgiver og hjælper ledere og organisationer med at kommunikere på tværs af medier og med digital interessevaretagelse og lobbyisme. Han er forfatter og ekspert i toplederkommunikation på sociale medier. Skriv til tj@troelsjohannesen.dk eller ring på +45 31319065

employee advocacy linkedin
kernefortælling
30aug

Har du styr på virksomhedens kernefortælling?

Har din virksomhed en kernefortælling? Hvis ikke, skal du måske overveje at få en. For en kernefortælling styrker brand og forretning.

Læs mere
13aug

4 ting du ikke skal gøre i en shitstorm på sociale medier

En shitstorm kan opstå på sociale medier når du mindst venter det. Det er afgørende at du kommer rigtigt fra start. Lær at tackle en krise.

Læs mere
employer branding
24maj

Sådan styrker du din employer branding med sociale medier

Employer branding kan være afgørende for virksomheders konkurrenceevne. Læs om, hvordan de vigtigste medarbejdere rekrutteres med sociale medier.

Læs mere

Træng igennem med digitale og sociale medier

Hold dig opdateret

Nye tendenser om kommunikation og
interessevaretagelse på sociale medier.

Få artikler, tilbud og nye indsigter.
Max en gang om måneden.

 

Tilmeld nyhedsmail

* påkrævet