del dig stærkere

Inspirationsbog om topledere på sociale medier

Hvordan kan topledere på sociale medier styrke forretningen, styrke deres lederskab og trænge igennem med organisationens vigtigste budskaber?

Del dig stærkere er toplederens inspiration til at komme i gang eller til at justere sin kommunikation på sociale medier. I bogen giver en række af de mest markante danske topchefer på sociale medier deres erfaringer videre, og du får cases, eksempler, øvelser og en række gode råd af både praktisk, taktisk og strategisk karakter til medier som LinkedIn, Twitter, Facebook og Instagram.

Når du har læst bogen, er du klar til at begynde din rejse ud i de sociale medier, hvor du bruger din stemme og deler på sociale medier for at være en stærkere leder og en stærkere kommunikator.

Del dig stærkere – strategi og taktik for topledere på sociale medier,
Trykværket, 2019, 200 sider, 279 kr. E-bog 149 kr.

KØB BOGEN HER

 

I bogen medvirker Anders Dam (Jyske Bank), Michael Rasmussen (Nykredit), Lotte Hjortlund Andersen (ISS Danmark), Lars Frelle-Petersen (Dansk Industri), Anders Ladekarl (Røde Kors), Christina Krzyrosiak Hansen (Holbæk Kommune), Majken Pape (Skousen) og Jesper Fisker (Kræftens Bekæmpelse).

Se indholdsfortegnelsen og

læs om indholdet i kapitlerne.

Læs statements fra læserne.

 

Om forfatteren

Troels Johannesen (født 1977) er selvstændig strategisk kommunikationsrådgiver og ekspert i toplederkommunikation på sociale medier. Han rådgiver virksomheder, organisationer og deres topledere i digital interessevaretagelse og i kommunikation på tværs af kommunikationskanaler.

Han er tidligere kommunikationschef, presse- og public affairs-ansvarlig, og er cand.comm. fra Roskilde Universitet. Ud over Del dig stærkere har Troels Johannesen skrevet bogen Offentlig leder på sociale medier fra oktober 2020.

Medieomtale

Børsen (7/11) Kronik: Topledere skal turde mene mere for at vinde mere

Altinget (12/11) Debat: Stærke organisationer kræver topledere på sociale medier

Kforum (28/11) Tune ind på troværdig toplederkommunikation

Sustain Report (29/11) Sådan brander topledere sig bæredygtige på sociale medier

Altinget (19/12) Her er de bedste fagbosser på sociale medier

Magasinet F5 (10/2) Synlige ledere på SoMe deler sig til succes

Inside Business (25/2) Gør toplederen superskarp til social medier (anmeldelse:*****)

Markedsføring (27/2) “Disse danske topchefer gør det bedst på sociale medier

Altinget Embedsværk (3/3) Her er ni offentlige topledere, der forstår at bruge sociale medier

Djøfbladet (31/3): Leder, sådan får du mest ud af LinkedIn

employee advocacy linkedin

Troels Johannesen er strategisk kommunikationsrådgiver og hjælper ledere og organisationer med at kommunikere på tværs af medier og med digital interessevaretagelse og lobbyisme. Han er forfatter og ekspert i toplederkommunikation på sociale medier. 

Skriv til tj@troelsjohannesen.dk eller ring på +45 31319065

Tilmeld nyhedsbrev

Bliv klogere på sociale medier – tilmeld dig mit nyhedsbrev