København

+ 45 31319065

 

Jeg arbejder for virksomheder, interesseorganisationer, offentlige institutioner og NGO´er.

Når man er kunde hos mig, har man ret til at være anonym. Men herunder er et lille udpluk af kunder og opgaver.

 

Københavns Universitet, Det Juridiske Fakultet: 

Forskere klar til sociale medier

Gennem oplæg og workshops fik forskere på Det Juridiske Fakultet på Københavns Universitet strategisk, taktisk og praktisk indsigt i, hvordan man kan brugere LinkedIn og Twitter i sin forskningsformidling og i fakultetets interessevaretagelse. Oplæggene var startskuddet til et forløb, hvor fakultetet vil sætte fokus på en styrket ekstern kommunikation hos forskerne, og synliggørelse af forskningens bidrag til samfundet.

“Troels’ oplæg inspirerede mig til at arbejde videre på LinkedIn og gav mig lyst til at kaste mig ud på Twitter”, Catherine Jacqueson, deltager i workshop og lektor ved Det Juridiske Fakultet.

 ——————————————————————————————

EjendomDanmark

Social medie-strategi og positionering af medarbejdere

EjendomDanmark ønskede hjælp til deres sociale medie-strategi samt til positionering af centrale medarbejdere. Troels Johannesen hjalp med strategisk og taktisk sparring, så strategien har bedre chancer for at skabe værdi, og med det resultatet, at foreningens centrale medarbejdere nu tager mere aktivt del i dialogen om relevante emner med beslutningstagere og medier på Twitter.

——————————————————————————————-

Syddansk Universitet

 Undervisning af ledere i sociale medier

Gæsteunderviser på Master i Offentlig Ledelse, Syddansk Universitet.

”Jeg har haft Troels Johannesen til at gæsteundervise 25 ledere på mit fag ”Strategisk kommunikation” på Master i Offentlig Ledelse på Syddansk Universitet. Troels lærte på skarp og spændende vis lederne at forstå og bruge de sociale medier i en ledelseskontekst. Vi fik alle meget ud af oplægget og jeg vil helt sikkert både anbefale og bruge Troels en anden gang.”

– Heidi Jønch-Clausen, ph.d., ledelsesrådgiver, Ploug Niemann Lederudvikling

 

Få rådgivning i digital interessevaretagelse

 

 

Troels Johannesen

Jeg er strategisk kommunikationsrådgiver, og arbejder med politisk kommunikation, presserelationer, digitale og sociale medier samt public affairs og PR på tværs af medier. Jeg træner topledere i at kommunikere på sociale medier.

 

kommunikationsrådgivning

Træng igennem med digitale og sociale medier

Hold dig opdateret

Nye tendenser i kommunikation og public affairs.

Og alt om bogudgivelse, podcasts og de nyeste blogs.

 

Tilmeld nyhedsmail

* påkrævet