Kunder
Jeg arbejder for virksomheder, interesseorganisationer, faglige organisationer, uddannelsesinstitutioner, offentlige myndigheder og NGO´er.
Nuværende og tidligere kunder tæller blandt andet et energiselskab, flere fagforeninger, en erhvervsorganisation, flere kommuner, en række interesseorganisationer, et ejendomsselskab, flere universiteter, flere finansielle institutioner, en designvirksomhed og en række topledere i virksomheder og organisationer.
Når man er kunde hos mig, har man naturligvis ret til ikke at figurere på den åbne kundeliste. Men herunder er et lille udpluk af tidligere opgaver.
Udvalgte cases
Digital interessevaretagelse og kampagne for LGBT+ Danmark
Employer branding på LinkedIn i Solrød Kommune
Strategi, taktik og lederskab for direktion og ledere på AAU
Rådgivning og undervisning for Videnscenter for Robotteknologi
Testimonials
Københavns Universitet, Det Juridiske Fakultet:
Forskere klar til sociale medier
Gennem oplæg og workshops fik forskere på Det Juridiske Fakultet på Københavns Universitet strategisk, taktisk og praktisk indsigt i, hvordan man kan brugere LinkedIn og Twitter i sin forskningsformidling og i fakultetets interessevaretagelse. Oplæggene var startskuddet til et forløb, hvor fakultetet vil sætte fokus på en styrket ekstern kommunikation hos forskerne, og synliggørelse af forskningens bidrag til samfundet.
“Troels’ oplæg inspirerede mig til at arbejde videre på LinkedIn og gav mig lyst til at kaste mig ud på Twitter”, Catherine Jacqueson, deltager i workshop og lektor ved Det Juridiske Fakultet.
——————————————————————————————
EjendomDanmark
Social medie-strategi og positionering af medarbejdere
EjendomDanmark ønskede hjælp til deres sociale medie-strategi samt til positionering af centrale medarbejdere. Troels Johannesen hjalp med strategisk og taktisk sparring, så strategien har bedre chancer for at skabe værdi, og med det resultatet, at foreningens centrale medarbejdere nu tager mere aktivt del i dialogen om relevante emner med beslutningstagere og medier på Twitter.
——————————————————————————————-
Syddansk Universitet
Undervisning af ledere i sociale medier
Gæsteunderviser på Master i Offentlig Ledelse, Syddansk Universitet.
”Jeg har haft Troels Johannesen til at gæsteundervise 25 ledere på mit fag ”Strategisk kommunikation” på Master i Offentlig Ledelse på Syddansk Universitet. Troels lærte på skarp og spændende vis lederne at forstå og bruge de sociale medier i en ledelseskontekst. Vi fik alle meget ud af oplægget og jeg vil helt sikkert både anbefale og bruge Troels en anden gang.”
– Heidi Jønch-Clausen, ph.d., ledelsesrådgiver, Ploug Niemann Lederudvikling
Få rådgivning i digital interessevaretagelse
Troels Johannesen
Jeg er strategisk kommunikationsrådgiver, og arbejder med politisk kommunikation, presserelationer, digitale og sociale medier samt public affairs og PR på tværs af medier. Jeg træner topledere i at kommunikere på sociale medier.
+45 31319065
