Book et kursus eller et oplæg om sociale medier
Har du brug for et et oplæg eller kursus i sociale medier?
Alle mine faste workshops, kurser og oplæg i sociale medier er skræddersyede til den enkelte organisation, virksomhed eller offentlige myndighed.
Hos mig får du ikke generiske oplæg med amerikanske cases og svært håndgribelige eksempler. Du får stærke workshops eller kurser i strategisk, taktisk og operationel brug af digitale og sociale medier, der gør dig dygtigere og som skaber værdi for din organisation.
Twitter kursus: Træng igennem til journalister og beslutningstagere
Workshoppen hvor du som leder, pressemedarbejder, ekspert eller forsker får konkrete råd og redskaber til at bruge Twitter / X til at trænge igennem til journalister, politikere og meningsdannere som en del af mediehåndteringen eller den digitale interessevaretagelse.
LinkedIn-kursus: Få gennemslagskraft med LinkedIn
En workshop målrettet ledere, medarbejdere eller eksperter, der vil sætte ild i deres LinkedIn og bruge platformen til en væsentlig del af organisationens digitale synlighed, omdømmepleje og interessevaretagelse.
Employee advocacy på LinkedIn
En workshop, der fokuserer på, at få virksomhedens eller organisationens medarbejdere i gang med kommunikation på LinkedIn som en del af virksomhedens social medie-strategi.
LinkedIn for ansatte i kommuner
På dette kursus i LinkedIn, der er målrettet direktører, chefer og fagmedarbejdere i kommunerne, får du de grundlæggende redskaber til at forstå, hvad der virker på LinkedIn, hvilke overvejelser du skal gøre dig og hvordan du kommer i gang.
Social medietræning for ledere
Bliv skarp på sociale medier: Få en-til-en træning og sparring om din kommunikation på LinkedIn, Twitter / X eller andre sociale medier.
Kursus i digital interessevaretagelse
Hvordan kan du med brug af digitale og sociale medier påvirke beslutningsprocesser på Christiansborg, og hvordan kan du få dine mærkesager på dagsordenen hos politikere og medier?
Det er omdrejningspunktet for dette kursus, hvor du får alle de vigtigste redskaber til at styrke organisationens politiske arbejde som du har brug for til at starte eller justere den digitale interessevaretagelse.
Masterclass i digital kommunikation for kommunikationschefer.
Masterclassen løber over fire halve dage, og gør kommunikationsansvarlige i stand til at navigere i alle de mange muligheder, der er på tværs af digitale og sociale medier. Det er virkelig et stærkt kursus i sociale medier med gode anbefalinger.
LinkedIn for kommunikationsmedarbejdere
Dette heldagskursus gør dig i stand til at varetage rollen som LinkedIn-ansvarlig i din organisation. Vi kommer i gennem strategi, taktik, det bedste indhold, teknik og algoritmer og om, hvad man skal tænke over i employee advocacy.
En tidligere kursist skriver dette om kurset:
”Det har været en stor fornøjelse at deltage i Troels Johannesens LinkedIn-kursus. På bare én dag bliver man virkelig klædt på, ift. hvordan man kan få mere ud af LinkedIn og bedre ramme de rette målgrupper med relevante opslag. Kurset har givet mig en masse ny viden og konkrete værktøjer, der fra dag 1 har hjulpet mig med at blive meget skarpere i mine opslag og øge organisationens eksponering over for relevante målgrupper.”
Se Troels Johannesens LinkedIn-profil her.