København

+ 45 31319065

Med en stærk indholdsstrategi laver du indhold, der skaber reel værdi for din organisation

En indholdsstrategi er vigtig at have for virksomheder og organisationer fordi den er med til at prioritere, hvad der er det vigtigste indhold på hjemmesiden og hvilke budskaber, der skal først i køen på de sociale medie-kanaler. En indholdsstrategi giver et uvurderligt redskab til at arbejde med indhold, der skaber resultater.

Når du har en stærk strategi for dit indhold, begynder du at arbejde målrettet på, at hver eneste stykke indhold du producerer, skal have et klart formål og de rigtige call to actions, der enten skaber mere forretning, nye medlemmer, tilmelder til kurser og nyhedsbreve eller mere forståelse for dine budskaber og mærkesager.

Video, blogs, webtekster og andet indhold skal alt sammen testes for om det skaber værdi, og om det bruges af de rigtige modtagere, og det er en indholdsstrategi med til at klare.

En indholdsstrategi er særlig vigtig inden du begynder re-design af ny hjemmeside eller lægger din kommunikationsstrategi om. Men generelt er det en god idé med et par års mellemrum at gennemgå og justere sin indholdsstrategi.

Få hjælp til:

  • Overblik over, om du har det rigtige indhold i forhold til dine forretningsmål
  • Prioritering og sortering af eksisterende indhold
  • Plan for produktion af nyt indhold, der sælger produkter, skaffer medlemmer og holdninger og når dine mål
  • Hjælp til at tydeliggøre politiske mærkesager på hjemmesiden

 

Få også hjælp til at lave en kanalstrategi og en strategi for sociale medier.

Troels Johannesen arbejder med politisk kommunikation, presserelationer, digitale og sociale medier samt public affairs og PR på tværs af medier. Jeg rådgiver topledere til  at kommunikere på sociale medier, og jeg er forfatter til bogen “Del dig stærkere – strategi og taktik for topledere på sociale medier“.

Kontakt tj@troelsjohannesen.dk eller + 45 31319065

employee advocacy linkedin

Træng igennem med digitale og sociale medier

Hold dig opdateret

Nye tendenser om kommunikation og
interessevaretagelse på sociale medier.

Få artikler, tilbud og nye indsigter.
Max en gang om måneden.

 

Tilmeld nyhedsmail

* påkrævet