Inspirationsoplæg:

Hvilke sociale medier skal du bruge?

Det kan være en jungle at finde vej til effektivitet på sociale medier. Der er så mange at vælge i mellem og tiden er så knap. Når brugerne bliver mere kræsne, fordeler sig på mange forskellige medier og konkurrencen om opmærksomheden er hård, er der god grund til at zoome ind og fokusere sin brug af sociale medier.

Dette inspirationsoplæg i sociale medier, retter sig mod kommunikations- og marketingafdelinger, der har brug for at kende de nyeste tendenser på de sociale medier, der er størst i Danmark.

Oplægget kan bookes af virksomheder og organisationer og varer 1 – 1,5 time og kan for eksempel være en del af et afdelingsseminar for kommunikations- og pressemedarbejdere eller andre, der til dagligt arbejder med at få de sociale medier til at virke.

Vi runder fordele og ulemper ved at bruge Facebook, Instagram, TikTok, X og LinkedIn – og vi ser på, hvad der skal til for at arbejde med fokus på kvalitet i de enkelte medier.

Hvert oplæg målrettes til den konkrete organisation.

Vil du høre mere om oplæggets indhold, pris eller booke det med det samme, så kontakt Troels Johannesen på tj@troelsjohannesen.dk eller 31319065.

Læs også tendenser på sociale medier i 2024

 

 

employee advocacy linkedin

Troels Johannesen er strategisk kommunikationsrådgiver og hjælper ledere og organisationer med at kommunikere på tværs af medier og med digital interessevaretagelse og lobbyisme. Han er forfatter og ekspert i toplederkommunikation på sociale medier. 

Skriv til tj@troelsjohannesen.dk eller ring på +45 31319065

Tilmeld nyhedsbrev

Bliv klogere på sociale medier – tilmeld dig mit nyhedsbrev