Digital kampagne
De mest effektive kampagner er dem, hvor kampagnetrykket sidder på tværs af medier. Med en digital kampagne kan du udnytte de bedste muligheder på tværs af digitale, sociale og traditionelle medier for at trænge igennem med dit budskab.
Det er fx. vigtigt, hvis du gerne vil have målgrupper til at ændre adfærd, til at tiltrække nye medlemmer, studerende eller medarbejdere som led i en rekrutterings og employer branding indsats.
Jeg hjælper organisationer og virksomheder med skabe rammerne for og tilrettelægge den digitale kampagne, så den skaber effekt hos målgruppen.
Få blandt andet hjælp til:
- Kampagnestrategi & koncept
- Tilrettelæggese af kampagnen på tværs af medier
- Projekledelse, herunder styring af eksterne bidragsydere som grafikere, videofolk mv.
- Indholdsproduktion, herunder opslag på sociale medier, pressemeddelelser mv.
- Eksekvering, kampagneplan og rådgivning af talspersoner
Digitale kampagner flytter holdninger
En god digital kampagne handler blandt andet om at aktivere målgruppen. Det kan være med særligt målrettede digitale funktioner, video, lyd, infografik eller andet.
Jeg laver digitale kampagner for faglige organisationer, interesseorganisationer, myndigheder, uddannelsesinstitutiner og virksomheder. Og jeg samarbejder med topprofessionelle video-folk, fotografer, grafikere og web-folk.
Læs også om, hvordan du laver en social medie strategi
Se en case på en digital kampagne, jeg har lavet for Økonomisk Institut på SDU.