København

+ 45 31319065

Digital kampagne

De mest effektive kampagner, er dem, hvor kampagnetrykket sidder på tværs af medier. Med en digital kampagne kan du udnytte de bedste muligheder på tværs af digitale, sociale og traditionelle medier for at trænge igennem med dit budskab.

Jeg hjælper organisationer og virksomheder med at tilrettelægge den digitale kampagne, så den skaber effekt hos målgruppen.

Få blandt andet hjælp til:

  • Kampagnestrategi
  • Tilrettelæggese af kampagnen på tværs af medier
  • Projekledelse, herunder styring af eksterne bidragsydere som grafikere, videofolk mv.
  • Eksekvering og rådgivning af talspersoner

At lave en god digital kampagne kræver at man engagerer sig med gode indholdsleverandører. Jeg trækker på dygtige filmfolk, grafikere, webfolk, tekstforfattere og andre når den store digitale kampagne skal tilrettelægges og eksekveres.

Læs også om, hvordan du laver en social medie strategi

Troels Johannesen er strategisk kommunikationsrådgiver og hjælper ledere og organisationer med at kommunikere på tværs af medier og med digital interessevaretagelse og lobbyisme. Han er forfatter og ekspert i toplederkommunikation på sociale medier. Skriv til tj@troelsjohannesen.dk eller ring på +45 31319065

employee advocacy linkedin

Podcast: Hvordan laver man en kampagne?

Hør dette afsnit af podcasten Det Politiske Kampagnestøberi, hvor Benjamin Elberth og Troels Johannesen gennemgår den digitale kampagnes strategi og teknik.

Hvordan laver man en kampagne?

Hvert bureau og hver rådgiver, der har arbejdet med at lave politiske kampagner, har deres model. Vores model får du her – en tilgang der er blevet modnet gennem årene, efterhånden som medierne har ændret sig og der også skal noget andet og mere til. I et særafsnit af “Det politiske kampagnestøberi” talte vi om…

Digitale kampagner flytter holdninger

En god digital kampagne handler blandt andet om at aktivere målgruppen. Det kan være med særligt målrettede digitale funktioner, video, lyd, infografik eller andet.

Jeg laver digitale kampagner for faglige organisationer, interesseorganisationer, myndigheder og virksomheder. Og jeg samarbejder med topprofessionelle videofolk, fotografer, grafikere og web-folk.

 

Træng igennem med digitale og sociale medier

Hold dig opdateret

Nye tendenser om kommunikation og
interessevaretagelse på sociale medier.

Få artikler, tilbud og nye indsigter.
Max en gang om måneden.

 

Tilmeld nyhedsmail

* påkrævet