København

+ 45 31319065

Book et LinkedIn-kursus og styrk din kommunikation som leder eller organisation

Har din organisation brug for at styrke den digitale kommunikation og interessevaretagelse, så book et LinkedIn-kursus, hvor I lærer at bruge organisationens mennesker som medier.

LinkedIn er stedet hvor det professionelle Danmark skaber relationer, nye samarbejder opstår, interesser plejes og virksomhedens kompetencer folder sig ud. Det er også her organisationen og dens topchef kan positionere sig selv og skabe en konkurrencefordel og kommunikere til de vigtigste stakeholders.

I et LinkedIn kursus med indbyggede øvelser får du konkrete redskaber til at starte eller justere din indsats , så du får gennemslagskraft.

Vi arbejder med:

  • Dine mål og muligheder med at være på LinkedIn
  • Det gode indhold – hvad skaber engagement og flytter holdninger?
  • Din tone of voice – hvordan skal du tale, så det rammer din målgrupper
  • Dit tekniske set-up og frekvens, så du selv kan arbejde videre
  • Den gode profil så du gør dig synlig

”Få gennemslagskraft på LinkedIn” er et LinkedIn-kursus med aktiv deltagelse, og varer 2-4 timer. Det kan afholdes for fx hele kommunikationsafdelinger, ledergrupper, eekspter, medarbejdere ller, der kan skræddersys et en-til-en forløb kun for topledere.

Workshoppen kan skræddersys, så den henvender sig direkte til fx vidensmedarbejdere, mellemledere, politiske medarbejdere eller forskere på danske universiteter, der skal lære at bruge sociale medier.

Læs også blogindlægget 6 trin til at få medarbejderne udover rampen på LinkedIn

Find mine guidelines til employee advocacy.

Se min egen LinkedIn-profil.

 

Kursus i employee advocacy på LinkedIn

Underviser

Troels Johannesen er strategisk kommunikationsrådgiver og ekspert i toplederkommunikation på sociale medier. Han er forfatter til bogen ”Del dig stærkere – strategi og taktik for topledere på sociale medier”, der udkom 12. november 2019.

Han rådgiver virksomheder og organisationer om strategisk brug af digitale og sociale medier i kommunikation og interessevaretagelse.

employee advocacy linkedin
30jun

Ledere skal gå forrest i employee advocacy

Employee advocacy handler om at aktivere medarbejdere som ambassadører på sociale medier. Men lederne skal selv være aktive og gå forrest.

Læs mere
24jun

6 små udviklingsprojekter til din digitale kommunikation

Mål på dine kanaler, styrk SEO, opgrader profiler på sociale medier mv. Her er 6 små forbedringsforslag til din digitale kommunikation.

Læs mere
corona kommunikation
17jun

Tjekliste til kommunikationschefer, der vil lære af Coronakrisen

Hvad har Coronakrisen lært os når det gælder kommunikation? Her er kommunikationschefens tjekliste til at lære af krisen.

Læs mere

Træng igennem med digitale og sociale medier

Hold dig opdateret

Nye tendenser i kommunikation og public affairs.

Og alt om bogudgivelse, podcasts og de nyeste blogs.

 

Tilmeld nyhedsmail

* påkrævet