København

+ 45 31319065

Book et LinkedIn-kursus og styrk din kommunikation som leder eller organisation

Har din organisation brug for at styrke den digitale kommunikation og interessevaretagelse, så book et LinkedIn-kursus, hvor I lærer at bruge organisationens mennesker som medier.

LinkedIn er stedet hvor det professionelle Danmark skaber relationer, nye samarbejder opstår, interesser plejes og virksomhedens kompetencer folder sig ud. Det er også her organisationen og dens topchef kan positionere sig selv og skabe en konkurrencefordel og kommunikere til de vigtigste stakeholders.

I et LinkedIn kursus med indbyggede øvelser får du konkrete redskaber til at starte eller justere din indsats , så du får gennemslagskraft.

Vi arbejder med:

  • Dine mål og muligheder med at være på LinkedIn
  • Det gode indhold – hvad skaber engagement, synlighed og flytter holdninger?
  • Din tone of voice – hvordan skal du tale, så det rammer din målgrupper
  • Dit tekniske set-up og frekvens, så du selv kan arbejde videre
  • Indsægt i de nyeste tendenser ifht LinkedIn’s algoritmer
  • Den gode profil så du gør dig synlig

”Få gennemslagskraft på LinkedIn” er et LinkedIn-kursus med aktiv deltagelse, og varer 2-3 timer. Det kan afholdes for fx hele kommunikationsafdelinger, forskere, ledergrupper, eksperter, medarbejdere eller, der kan skræddersys et en-til-en forløb kun for ledere.

Kurset skræddersys, så det henvender sig direkte til fx vidensmedarbejdere, mellemledere, politiske medarbejdere, offentligt ansatte eller forskere på danske universiteter, der skal lære at bruge sociale medier.

Læs også blogindlægget 6 trin til at få medarbejderne udover rampen på LinkedIn

Find mine guidelines til employee advocacy.

Se min egen LinkedIn-profil.

 

Kursus i employee advocacy på LinkedIn

Underviser

Troels Johannesen er strategisk kommunikationsrådgiver og ekspert i toplederkommunikation på sociale medier. Han er forfatter til bogen ”Del dig stærkere – strategi og taktik for topledere på sociale medier” og “Offentlig leder på sociale medier“.

Han rådgiver virksomheder og organisationer om strategisk brug af digitale og sociale medier i kommunikation og interessevaretagelse.

Kontakt

tj@troelsjohannesen.dk

+4531319065

employee advocacy linkedin
medievirkelighed
10maj

Fem råd til organisationer, der skal klare sig i en ny medievirkelighed

Er din organisation gearet til den nye medievirkelighed, hvor det er sværere at trænge i gennem støjen? Her er fem ting at arbejde med.

Læs mere
elon musk twitter
25apr

Hvad sker der hvis Elon Musk køber Twitter?

Hvad sker der hvis Elon Musk køber Twitter. Her er fem bud på, hvad der sker med det sociale medie, der er bedst til at sætte dagsorden.

Læs mere
talsperson
19apr

Syv ting organisationens talspersoner skal kunne

Der er hård konkurrence om taletiden i medierne. Her er syv vigtige redskaber til den professionelle talsperson.

Læs mere

Træng igennem med digitale og sociale medier

Hold dig opdateret

Nye tendenser om kommunikation og
interessevaretagelse på sociale medier.

Få artikler, tilbud og nye indsigter.
Max en gang om måneden.

 

Tilmeld nyhedsmail

* påkrævet