København

+ 45 31319065

Book et LinkedIn-kursus og styrk din kommunikation som leder eller organisation

Har din organisation brug for at styrke den digitale kommunikation og interessevaretagelse, så book et LinkedIn-kursus, hvor I lærer at bruge organisationens mennesker som medier.

LinkedIn er stedet hvor det professionelle Danmark skaber relationer, nye samarbejder opstår, interesser plejes og virksomhedens kompetencer folder sig ud. Det er også her organisationen og dens topchef kan positionere sig selv og skabe en konkurrencefordel og kommunikere til de vigtigste stakeholders.

I et LinkedIn kursus med indbyggede øvelser får du konkrete redskaber til at starte eller justere din indsats , så du får gennemslagskraft.

Vi arbejder med:

  • Dine mål og muligheder med at være på LinkedIn
  • Det gode indhold – hvad skaber engagement og flytter holdninger?
  • Din tone of voice – hvordan skal du tale, så det rammer din målgrupper
  • Dit tekniske set-up og frekvens, så du selv kan arbejde videre
  • Den gode profil så du gør dig synlig

”Få gennemslagskraft på LinkedIn” er et LinkedIn-kursus med aktiv deltagelse, og varer 2-4 timer. Det kan afholdes for fx hele kommunikationsafdelinger, forskere, ledergrupper, eksperter, medarbejdere eller, der kan skræddersys et en-til-en forløb kun for ledere.

Kurset kan skræddersys, så den henvender sig direkte til fx vidensmedarbejdere, mellemledere, politiske medarbejdere eller forskere på danske universiteter, der skal lære at bruge sociale medier.

Læs også blogindlægget 6 trin til at få medarbejderne udover rampen på LinkedIn

Find mine guidelines til employee advocacy.

Se min egen LinkedIn-profil.

 

Kursus i employee advocacy på LinkedIn

Underviser

Troels Johannesen er strategisk kommunikationsrådgiver og ekspert i toplederkommunikation på sociale medier. Han er forfatter til bogen ”Del dig stærkere – strategi og taktik for topledere på sociale medier” og “Offentlig leder på sociale medier“.

Han rådgiver virksomheder og organisationer om strategisk brug af digitale og sociale medier i kommunikation og interessevaretagelse.

employee advocacy linkedin

Kontakt

tj@troelsjohannesen.dk

+4531319065

kernefortælling
30aug

Har du styr på virksomhedens kernefortælling?

Har din virksomhed en kernefortælling? Hvis ikke, skal du måske overveje at få en. For en kernefortælling styrker brand og forretning.

Læs mere
13aug

4 ting du ikke skal gøre i en shitstorm på sociale medier

En shitstorm kan opstå på sociale medier når du mindst venter det. Det er afgørende at du kommer rigtigt fra start. Lær at tackle en krise.

Læs mere
employer branding
24maj

Sådan styrker du din employer branding med sociale medier

Employer branding kan være afgørende for virksomheders konkurrenceevne. Læs om, hvordan de vigtigste medarbejdere rekrutteres med sociale medier.

Læs mere

Træng igennem med digitale og sociale medier

Hold dig opdateret

Nye tendenser om kommunikation og
interessevaretagelse på sociale medier.

Få artikler, tilbud og nye indsigter.
Max en gang om måneden.

 

Tilmeld nyhedsmail

* påkrævet