Blogindlæg om kommunikation, sociale medier og digital interessevaretagelse fra

Her er de 6 vigtigste strategiske tendenser i kommunikation for 2023
Ny regering og nye kriser. Her er seks vigtige strategiske tendenser du skal tage højde for i dit kommunikationsarbejde i 2023.

Hold fokus på troværdig bæredygtighedskommunikation og undgå greenwashing
Vil du undgå greenwashing? Her er de vigtigste råd til grøn kommunikation og en model til at arbejde med bæredygtighedskommunikation.

Hvilken strategi skal du vælge til bedre kommunikation på tværs af medietyper?
Hvis du er kommunikationschef har du brug for at lave den rigtige kommunikationsstrategi til at opfylde organisationens behov. Få inspiration her.

Fem råd til organisationer, der skal klare sig i en ny medievirkelighed
Er din organisation gearet til den nye medievirkelighed, hvor det er sværere at trænge i gennem støjen? Her er fem ting at arbejde med.

Hvad sker der hvis Elon Musk køber Twitter?
Hvad sker der hvis Elon Musk køber Twitter. Her er fem bud på, hvad der sker med det sociale medie, der er bedst til at sætte dagsorden.

Syv ting organisationens talspersoner skal kunne
Der er hård konkurrence om taletiden i medierne. Her er syv vigtige redskaber til den professionelle talsperson.

Styrk dine talspersoner med Mosaik-modellen
Langt de fleste virksomheder og interesseorganisationer vil have glæde af at arbejde strategisk med at få flere talspersoner i gang på tværs af medietyper for

Ni vigtige tendenser på digitale og sociale medier i 2022
Her er de ni vigtigste tendenser i kommunikation på digitale og sociale medier set fra kommunikationsrådgiver Troels Johannesen.

Har du styr på virksomhedens kernefortælling?
Har din virksomhed en kernefortælling? Hvis ikke, skal du måske overveje at få en. For en kernefortælling styrker brand og forretning.

4 ting du ikke skal gøre i en shitstorm på sociale medier
En shitstorm kan opstå på sociale medier når du mindst venter det. Det er afgørende at du kommer rigtigt fra start. Lær at tackle en krise.

Sådan styrker du din employer branding med sociale medier
Employer branding kan være afgørende for virksomheders konkurrenceevne. Læs om, hvordan de vigtigste medarbejdere rekrutteres med sociale medier.

Sådan styrkes fondes synlighed med sociale medier
Danske fonde har et stort uudnyttet potentiale for styrket kommunikation. På sociale medier kan fondene sikre impact, transparans og omdømme.