Blogindlæg om kommunikation, sociale medier og digital interessevaretagelse fra Troels Johannesen
Kombinér Instagram og LinkedIn i employer branding
Opnå markant effekt med at kombinere LinkedIn og Instagram i virksomhedens strategi for employer branding og rekruttering, Lær mere her.
10 tips til at bruge Instagram i employer branding
Det kan være effektfuldt at bruge Instagram til employer branding. Lær af de bedste eksempler og få 10 konkrete råd til at bruge Instagram i employer branding og rekruttering,
Her er de vigtigste råd hvis du vil være thought leader
Hvad skal der til for at blive thought leader? Thought leaders styrker organisationens synlighed. Få konkrete råd til arbejdet her.
Brug toplederens LinkedIn-profil i mediehåndtering
Toplederens kommunikation på LinkedIn kan sagtens bruges til mediehåndtering. Se her hvordan du bruger LinkedIn til krisehåndtering.
Linkedfluencers? LinkedIn introducerer ny funktion til promovering af personlige opslag fra eksterne aktører
Snart kan du annoncere LinkedIn-indhold for thought leaders uden for din virksomhed. Det giver dig en ny måde at udbrede jeres budskab på. Læs mere om funktionens fordele, faldgruber samt hvordan du kan anvende den.
Sådan skaber du et thought leader-program for virksomhedens ansatte – og får en fordel i mediebilledet
Opnå en stærk fordel i mediebilledet med et thought leader-program, der synliggør jeres eksperter på lang sigt.
Her er de vigtigste tendenser på sociale medier i 2024
Hvordan skal du bruge sociale medier i 2024. Få de vigtigste tendenser om de vigtigste kanaler for det nye år her.
Hvad er Threads? – hvad skal du bruge det til?
Threads er det nye sociale medie i Danmark. Hvad kan det, og hvad skal du bruge det til i din professionelle kommunikation.
8 råd til at styrke thought leadership på sociale medier
Hvordan bliver du thought leader? Lær hvordan du bruger sociale medier til at skabe thought leadership for dig og din organisation.
Hvad sker der nu med gamle Twitter og hvordan kan du bruge X professionelt i fremtiden?
Twitter er blevet til X. Hvad betyder det for professionelle bruger af Twitter? Lær om de nye funktioner og fremtiden for Twitter.
Thought leader på LinkedIn? Nu kan dit opslag også sponsoreres
Er du thought leader og vil længere ud med dine opslag på LinkedIn? Nu kan du annoncere dine opslag. Men der er et faldgruber. Læs med her.
Hvad er en LinkedIn-strategi – og hvordan bruger du den i det daglige?
En LinkedIn-strategi afklarer de væsentligste beslutninger om, hvordan I bruger LinkedIn og hvordan I skaber mest værdi.