Blogindlæg om kommunikation, sociale medier og digital interessevaretagelse fra Troels Johannesen

8 råd til at styrke thought leadership på sociale medier
Hvordan bliver du thought leader? Lær hvordan du bruger sociale medier til at skabe thought leadership for dig og din organisation.

Hvad sker der nu med gamle Twitter og hvordan kan du bruge X professionelt i fremtiden?
Twitter er blevet til X. Hvad betyder det for professionelle bruger af Twitter? Lær om de nye funktioner og fremtiden for Twitter.

Thought leader på LinkedIn? Nu kan dit opslag også sponsoreres
Er du thought leader og vil længere ud med dine opslag på LinkedIn? Nu kan du annoncere dine opslag. Men der er et faldgruber. Læs med her.

Hvad er en LinkedIn-strategi – og hvordan bruger du den i det daglige?
En LinkedIn-strategi afklarer de væsentligste beslutninger om, hvordan I bruger LinkedIn og hvordan I skaber mest værdi.

Derfor skal din CEO være synlig på sociale medier
CEOs skal være synlige – både i pressen og på sociale medier. Det skrev jeg et indlæg om til Kommunationsforum.dk 7. juni 2023. Det kan

Giv dine talspersoner mere frihed – og træng bedre igennem til medierne.
Brug organisationens talspersoner strategisk, men giv dem frihed til at agere selvstændigt. Og sørg for at de har tid til at kommunikere. Her er fem centrale råd.

Her er de 6 vigtigste strategiske tendenser i kommunikation for 2023
Ny regering og nye kriser. Her er seks vigtige strategiske tendenser du skal tage højde for i dit kommunikationsarbejde i 2023.

Hold fokus på troværdig bæredygtighedskommunikation og undgå greenwashing
Vil du undgå greenwashing? Her er de vigtigste råd til grøn kommunikation og en model til at arbejde med bæredygtighedskommunikation.

Hvilken strategi skal du vælge til bedre kommunikation på tværs af medietyper?
Hvis du er kommunikationschef har du brug for at lave den rigtige kommunikationsstrategi til at opfylde organisationens behov. Få inspiration her.

Fem råd til organisationer, der skal klare sig i en ny medievirkelighed
Er din organisation gearet til den nye medievirkelighed, hvor det er sværere at trænge i gennem støjen? Her er fem ting at arbejde med.

Hvad sker der hvis Elon Musk køber Twitter?
Hvad sker der hvis Elon Musk køber Twitter. Her er fem bud på, hvad der sker med det sociale medie, der er bedst til at sætte dagsorden.

Syv ting organisationens talspersoner skal kunne
Der er hård konkurrence om taletiden i medierne. Her er syv vigtige redskaber til den professionelle talsperson.