København

+ 45 31319065

Troels Johannesen

Strategisk kommunikationsrådgiver

Troels Johannesen

Jeg er strategisk kommunikationsrådgiver, og arbejder med politisk kommunikation, presserelationer, digitale og sociale medier samt public affairs og PR på tværs af medier. Jeg træner topledere i at kommunikere på sociale medier.

Jeg hjælper virksomheder og organisationer med;

Jeg fokuserer på værdiskabelse og forretningsudvikling gennem kommunikation og brug af digitale medier. Jeg ved hvordan man skaber synlighed for organisationer og virksomheder, og hvordan man får indflydelse på den politiske beslutningsproces.

Du kan læse artikler her på siden om digital public affairs, hvordan du bruger Twitter i politisk interessevaretagelse, hvordan du får mest muligt ud af dine Folkemøde-aktiviteter og meget andet.

Jeg er med-vært på podcasten Det Politiske Kampagnestøberi sammen med Benjamin Rud Elberth, hvor vi debatterer og analyserer på nye tendenser og aktuelle sager inden for digital politisk kommunikation og interessevaretagelse.

Baggrund
Jeg er tidligere kommunikationschef, og presserådgiver i en fagforening, hvor jeg i mange år har arbejdet i spændingsfeltet mellem medier, kommunikation og politik. Jeg er uddannet cand.comm. i 2004, og har efteruddannelser inden for ledelse og public affairs.

Se Troels Johannesens profil på LinkedIn

Følg på Twitter

Troels.johannesen@gmail.com
+ 45 31319065

Moment Kommunikation  CVR-nr.: 26587468

kommunikationsrådgivning

Skræddersyet kvalitetsrådgivning

Hos mig får du skræddersyet kommunikationsrådgivining inden for en række discipliner inden for strategisk kommunikation og public affairs. Få hjælp til digital interessevaretagelse, pressehåndtering, politisk kommunikation, krisekommunikation, pr og strategi for digitale og sociale medier. Du kan også booke workshops om LinkedIN og Twitter.

Rådgivning
NGO interessevaretagelse
05aug

NGO´er har brug for digital interessevaretagelse

NGO´er har brug for digital interessevaretagelse for at trænge igennem til borgere, medier og beslutningstagere. Se hvordan.

Læs mere
forskning sociale medier
10apr

Forsker, kom i gang med LinkedIn og Twitter

Universiteter og forskere skal være mere synlige i samfundsdebattern. Et middel er sociale medier som LinkedIn og Twitter. Kom i gang her.

Læs mere
digital pr
12mar

4 råd til at lave PR på tværs af medier

Hvis du vil styrke din synlighed, skal du kunne arbejde med digital pr på tværs af medier. Udskift pressechefen med en mediechef.

Læs mere

Træng igennem med digitale og sociale medier

Hold dig opdateret

Nye tendenser i kommunikation og public affairs.

Og alt om bogudgivelse, podcasts og de nyeste blogs.

 

Tilmeld nyhedsmail

* påkrævet