København

+ 45 31319065

Troels Johannesen

Strategisk kommunikationsrådgiver

Jeg er strategisk kommunikationsrådgiver, ekspert i sociale medier og i toplederkommunikation på sociale medier samt erfaren oplægsholder.

Jeg arbejder med politisk kommunikation, presserelationer, digitale og sociale medier samt public affairs og krisekommunikation Jeg rådgiver topledere til at kommunikere på sociale medier, og jeg er forfatter til bøgerne “Del dig stærkere – strategi og taktik for topledere på sociale medier” og “Offentlig leder på sociale medier“.

Jeg hjælper virksomheder og organisationer med;

Jeg fokuserer på værdiskabelse og forretningsudvikling gennem kommunikation og brug af digitale og sociale medier. Jeg ved hvordan man skaber synlighed for organisationer og virksomheder, og hvordan man får indflydelse på den politiske beslutningsproces.

Jeg udtaler mig til medierne som ekspert i sociale medier på en række områder.

Du kan læse artikler her på siden om digital public affairs, hvordan du bruger Twitter i politisk interessevaretagelse, hvordan du får mest muligt ud af dine Folkemøde-aktiviteter og meget andet.

Jeg har kontor og mødelokaler i The Villa Workspace på Ewaldsgade 9  ved søerne i København.

Baggrund
Jeg er tidligere presserådgiver og kommunikationschef i Dansk Journalistforbund, hvor jeg i mange år har arbejdet i spændingsfeltet mellem medier, kommunikation og politik. Jeg er uddannet cand.comm. i 2004, og har efteruddannelser inden for ledelse og public affairs.

Se Troels Johannesens profil på LinkedIn

Følg på Twitter

Moment Kommunikation  CVR-nr.: 26587468

employee advocacy linkedin

Kontakt mig

tj@troelsjohannesen.dk
+ 45 31319065

Skræddersyet kvalitetsrådgivning

Hos mig får du skræddersyet kommunikationsrådgivining inden for en række discipliner inden for strategisk kommunikation og public affairs. Få hjælp til digital interessevaretagelse, pressehåndtering, politisk kommunikation, krisekommunikation, pr og strategi for digitale og sociale medier. Du kan også booke workshops om LinkedIn og Twitter.

Rådgivning
greenwashing
22aug

Hold fokus på troværdig bæredygtighedskommunikation og undgå greenwashing

Vil du undgå greenwashing? Her er de vigtigste råd til grøn kommunikation og en model til at arbejde med bæredygtighedskommunikation.

Læs mere
strategi
20jun

Hvilken strategi skal du vælge til bedre kommunikation på tværs af medietyper?

Hvis du er kommunikationschef har du brug for at lave den rigtige kommunikationsstrategi til at opfylde organisationens behov. Få inspiration her.

Læs mere
medievirkelighed
10maj

Fem råd til organisationer, der skal klare sig i en ny medievirkelighed

Er din organisation gearet til den nye medievirkelighed, hvor det er sværere at trænge i gennem støjen? Her er fem ting at arbejde med.

Læs mere

Træng igennem med digitale og sociale medier

Hold dig opdateret

Nye tendenser om kommunikation og
interessevaretagelse på sociale medier.

Få artikler, tilbud og nye indsigter.
Max en gang om måneden.

 

Tilmeld nyhedsmail

* påkrævet