København

+ 45 31319065

Troels Johannesen

Strategisk kommunikationsrådgiver

Jeg er strategisk kommunikationsrådgiver, ekspert i topledere på sociale medier og erfaren oplægsholder.

Jeg arbejder med politisk kommunikation, presserelationer, digitale og sociale medier samt public affairs og PR på tværs af medier. Jeg rådgiver topledere til  at kommunikere på sociale medier, og jeg er forfatter til bogen “Del dig stærkere – strategi og taktik for topledere på sociale medier“.

Jeg hjælper virksomheder og organisationer med;

Jeg fokuserer på værdiskabelse og forretningsudvikling gennem kommunikation og brug af digitale og sociale medier. Jeg ved hvordan man skaber synlighed for organisationer og virksomheder, og hvordan man får indflydelse på den politiske beslutningsproces.

Du kan læse artikler her på siden om digital public affairs, hvordan du bruger Twitter i politisk interessevaretagelse, hvordan du får mest muligt ud af dine Folkemøde-aktiviteter og meget andet.

Jeg er med-vært på podcasten Det Politiske Kampagnestøberi sammen med Benjamin Rud Elberth, hvor vi debatterer og analyserer på nye tendenser og aktuelle sager inden for digital politisk kommunikation og interessevaretagelse.

Jeg har kontor og mødelokaler i The Villa Workspace på Ewaldsgade 7 ved søerne i København.

Baggrund
Jeg er tidligere presserådgiver og kommunikationschef i Dansk Journalistforbund, hvor jeg i mange år har arbejdet i spændingsfeltet mellem medier, kommunikation og politik. Jeg er uddannet cand.comm. i 2004, og har efteruddannelser inden for ledelse og public affairs.

Se Troels Johannesens profil på LinkedIn

Følg på Twitter

Moment Kommunikation  CVR-nr.: 26587468

employee advocacy linkedin

Kontakt mig

tj@troelsjohannesen.dk
+ 45 31319065

Skræddersyet kvalitetsrådgivning

Hos mig får du skræddersyet kommunikationsrådgivining inden for en række discipliner inden for strategisk kommunikation og public affairs. Få hjælp til digital interessevaretagelse, pressehåndtering, politisk kommunikation, krisekommunikation, pr og strategi for digitale og sociale medier. Du kan også booke workshops om LinkedIn og Twitter.

Rådgivning
03apr

Sådan bliver din organisation thought leader

Organisationen får konkurrencefordele, større synlighed og mere indflydelse på de politiske beslutninger hvis den er thought leader.

Læs mere
sociale medier offentlig leder
02mar

Her er ni offentlige topledere, der er stærke på sociale medier

Det bliver vigtigere og vigtigere, at offentlige topledere kommunikerer på sociale medier. Her er ni ledere, der tør og som kan inspirere.

Læs mere
mennesker er medier
10feb

Mennesker er de stærkeste medier

Mennesker er medier. Derfor skal organsationen give ledere og medarbejdere en personlig stemme i digitale og sociale medier.

Læs mere

Træng igennem med digitale og sociale medier

Hold dig opdateret

Nye tendenser i kommunikation og public affairs.

Og alt om bogudgivelse, podcasts og de nyeste blogs.

 

Tilmeld nyhedsmail

* påkrævet