København

+ 45 31319065

Få hjælp til din kommunikationsstrategi

De fleste organisationer har en kommunikationsstrategi. Men virker den?

Hvad enten du skal lave en ny stor strategi for hele din organisation eller du skal lave den for kampagner eller særlige kommunikationsindsatser, er det afgørende, at du tænker rigtigt fra start.

En god kommunikationsstrategi er funderet i organisationens mål og de primære grunde til at eksistere. Når du laver en strategi for din organisations overordnede kommunikation eller din særlige indsats, er det helt afgørende at du tænker hele vejen rundt. En strategi er intet værd, hvis den ikke er forankret internt, og hvis den ikke er prøvet af og forstået hos de vigtigste interessenter, som medarbejdere, kunder, valgte politikere eller aktionærer.

En god kommunikationsstrategi skal være let at eksekvere og udmønte i praksis – og hænge sammen på tværs af kommunikationskanaler.

Få hjælp til arbejdet med din kommunikationsstrategi:

  • Afdækning af de forretningsmål din kommunikation skal understøtte
  • Afdækning af hovedmål og must win battles
  • Analyse af hovedmålgrupper og deres kommunikationsbehov
  • Opstilling af den kommunikerende organisation og ansvarsområder

Se også, hvordan du laver en social medie strategi og læs blog-indlægget Skab rød tråd mellem kommunikation og public affairs.

Få hjælp til lave en strategi, der virker.

Kontakt Troels Johannesen på på tj@troelsjohannesen.dk eller 31319065

Træng igennem med digitale og sociale medier

Ny bog til ledere i
offentlige institutioner

Jeg har skrevet en bog om, med og til ledere i det offentlige.
Bogen indeholder cases, øvelser og en række eksempler,
og konkrete råd.
Læs mere og køb den her.

offentlig leder sociale medier