København

+ 45 31319065

Kanalstrategi. Arbejder du målrettet på at bruge dine kommunikationskanaler strategisk?

Ved du præcist, hvad du bruger hver enkelt kommunikationskanal til, så de skaber værdi? Og prioriterer du ressourcerne rigtigt? Hvis ikke, har du brug for en kanalstrategi.

Mange organisationer kan spare tid og ressourcer ved at have en grundlæggende kanalstrategi, der beskriver hvorfor og med hvilke formål man bruger de enkelte kanaler og hvad man vil have ud af dem. På den måde får medarbejdere, der laver hjemmeside, nyhedsbreve, pr og sociale medier et vigtigt redskab til at bruge kanalerne til det de er bedst til.

Få konkret hjælp til:

  • At få indsigt i styrker og svagheder ved forskellige kommunikationskanaler 
  • At få fokuseret dit kommunikationsarbejde til det vigtigste og prioritere blandt mange kommunikationskanaler 
  • At lave en overordnet plan – et fælles aftalegrundlag – for, hvordan du bruger organisationens kommunikationskanaler, så alle medarbejdere er med 
  • Viden om, hvordan jeres kommunikationskanaler spiller bedst muligt sammen

Se også hvordan du laver en social medie strategi og en indholdsstrategi.

Få hjælp til at forstå, hvad en kanalstrategi er.

 

Kursus: Klæd din topleder på til sociale medier

Troels Johannesen er strategisk kommunikationsrådgiver og hjælper ledere og organisationer med at kommunikere på tværs af medier og med digital interessevaretagelse og lobbyisme. Han er forfatter og ekspert i toplederkommunikation på sociale medier. Skriv til tj@troelsjohannesen.dk eller ring på +45 31319065

employee advocacy linkedin

Træng igennem med digitale og sociale medier

Hold dig opdateret

Nye tendenser om kommunikation og
interessevaretagelse på sociale medier.

Få artikler, tilbud og nye indsigter.
Max en gang om måneden.

 

Tilmeld nyhedsmail

* påkrævet