København

+ 45 31319065

Få hjælp til krisekommunikation når du er i problemer i medierne

Din organisation eller virksomhed bliver i løbet af et år ramt af større eller mindre kriser – måske endda en shitstorm. Nogle er selvforskyldte og til at planlægge kommunikationen ud fra, andre opstår pludseligt og skyldes udefrakommende faktorer, der kræver at du sætter ind med effektiv krisekommunikation.

Det er vigtigt, at du handler rigtigt når krisen indtræffer. Starter du forkert, og kommunikerer uhensigtsmæssigt til medarbejdere, kunder, medlemmer, medier eller andre interessenter, er du bagud fra start og krisen kan trække ud.

Trækker krisen ud, kan det koste på bundlinjen, svække troværdighed og give alvorlige ridser i omdømmet som kan tage lang tid at genoprette.

Du kan få hjælp til at overvåge medierne, lægge dig rigtigt i medielandskabet og skære dine budskaber til, hvis du beslutter dig for at kommunikere fx på sociale medier.

I krisekommunikation jeg hjælper konkret med:

  • Krisestrategi
  • Budskabsudarbejdelse
  • Interessentafdækning
  • Budskabstræning
  • Mediehåndtering
  • Kanalberedskab
  • Medieovervågning
  • Social listening

Jeg har bred erfaring med krisekommunikation for virksomheder, medlemsorganisationer, direktører, kendte og sportsfolk. Alle kriser er forskellige, og rammer med forskellig styrke.

Få hjælp til din krisekommunikation. Ring akut på alle tider af døgnet på 31319065.

 

Læs også blogindlæggene:
Krisekommunikation på tværs af medier
Fire ting du ikke skal gøre i en shitstorm

Troels Johannesen er strategisk kommunikationsrådgiver og hjælper ledere og organisationer med at kommunikere på tværs af medier og med digital interessevaretagelse og lobbyisme. Han er forfatter og ekspert i toplederkommunikation på sociale medier. Skriv til tj@troelsjohannesen.dk eller ring på +45 31319065

Akut brug for krisekommunikation?

Ring any time på 31319065

Træng igennem med digitale og sociale medier

Hold dig opdateret

Nye tendenser om kommunikation og
interessevaretagelse på sociale medier.

Få artikler, tilbud og nye indsigter.
Max en gang om måneden.

 

Tilmeld nyhedsmail

* påkrævet