København

+ 45 31319065

Kursus: Klæd din leder på til sociale medier

Topledere og andre ledere i virksomheder og organisationer har i stigende grad behov for at kunne bruge sociale medier i deres ledelseskommunikation, for at pleje organisationens omdømme, gøre sig synlig og styrke deres ledelse.

Gennem personlig, troværdig kommunikation til ansatte, kunder, beslutningstagere, medier og andre interessenter, skal ledere kunne bruge sociale medier til at kommunikere i øjenhøjde med interessenter. Og de skal opbygge netværk, gøre sig tilgængelig og styrke organisationens position.

Men hvad skal du som kommunikationsansat være opmærksom på når du overvejer om din topleder, eller andre fra ledeleslaget i din organisation, skal kommunikere på sociale medier? Hvor er barriererne for at komme i gang, hvordan finder du frem til formål og målgrupper og hvordan får du lederen til at dele på sociale medier i en travl hverdag?

Det er nogle af de spørgsmål du får besvaret på kurset, hvor du både får hjælp til strategisk, taktisk og praktisk at vælge de rigtige kanaler, der passer til din organisations lederkommunikation, får konkrete danske eksempler og laver øvelser, der sætter dig i stand til at komme tilbage til din leder med en klar køreplan for den personlige kommunikation på sociale medier.

 

Du får konkret:

Hvem deltager?

Kurset er målrettet kommunikationsrådgivere, pressechefer, kommunikationskonsulenter og andre kommunikationsfolk, der arbejder med at rådgive ledere i kommunikationsspørgsmål.

Der kan maksimalt deltage otte personer i kurset.

Hvornår?

Dato kommer. 

 Sted

The Villa Workspace, Ewaldsgade 7, 2200 København N.

Pris

Prisen er 2195 kr. ex moms. Prisen indehoder kursus, bog og forplejning.
Tilmelding er bindende, men den kan overdrages til en kollega, hvis du bliver forhindret.

 Læs også Mandag Morgens artikel, hvor jeg udtaler mig om, hvad der skal til for at få effekt med toplederkommunikation på sociale medier.

Topleder sociale medier

Tilmelding

Tilmeld dig ved at skrive til Troels Johannesen på tj@troelsjohannesen.dk

Spørgsmål på 31319065

Underviser

Troels Johannesen er strategisk kommunikationsrådgiver og ekspert i toplederkommunikation på sociale medier. Han er forfatter til bogen ”Del dig stærkere – strategi og taktik for topledere på sociale medier”, der udkom 12. november 2019.

Han rådgiver virksomheder og organisationer om strategisk brug af digitale og sociale medier i kommunikation og interessevaretagelse.

employee advocacy linkedin

Har du spørgsmål til kurset, så send en mail til
Troels Johannesen eller ring på 31319065

Træng igennem med digitale og sociale medier

Hold dig opdateret

Nye tendenser om kommunikation og
interessevaretagelse på sociale medier.

Få artikler, tilbud og nye indsigter.
Max en gang om måneden.

 

Tilmeld nyhedsmail

* påkrævet