Oplæg: Strategisk employer branding

Men når man har et stærkt employer brand har man som virksomhed en konkurrencefordel i kampen om arbejdskraft, og ikke alene det. Man styrker samtidig det generelle kendskab til virksomheden over for fx kunder, medlemmer, investorer eller politiske interessenter.

Men ofte bliver employer branding arbejdet ikke godt nok funderet strategisk i virksomhedens arbejde, hvilke svækker effekten og gør arbejdet med employer branding løsrevet fra virksomhedens kultur, traditioner og DNA.

I dette oplæg, der baserer sig på indsigterne fra Troels Johannesens bog Employer branding på dansk (2024), kommer vi rundt om det vigtigste som virksomhedsledere samt HR- og kommunikatonsansvarlige skal tænke over når der i gangsættes en employer branding-indsats.

På 2 timer kommer vi bla. rundt om:

  • Gode råd til din employer branding-strategi
  • Hvordan du finder virksomhedens DNA og kernefortælling
  • Hvordan du inddrager medarbejdere i arbejdet med employer branding
  • Hvordan du kan arbejde tværmedielt med employer branding
  • Fordelene ved story telling som metode i employer branding
  • Det vigtigste om, hvordan ledere og medarbejderes kommunikation på sociale medier, kan styrke employer branding.
  • Gode råd til projektopstart og udvikling

Pris
Oplægget er skræddersyet til den enkelte organisation og koster 20.000 kr. ex moms.

Oplægget bookes ved at kontakte Troels Johannesen på mail tj@troelsjohannesen.dk. Har du spørgsmål så ring gerne på 31319065.

Læs også: Sådan styrker du din employer branding med sociale medier  

 

Spørgsmål?

Har du spørgsmål om de enkelte kurser i sociale medier, skræddersyede workshops for din organisation eller andet, så kontakt mig på tj@troelsjohannesen.dk eller 31319065.

Bliv klogere på sociale medier – tilmeld dig mit nyhedsbrev