København

+ 45 31319065

Kommunikation til start-ups

Du har startet din virksomhed, og ved alt om produktet eller de ydelser du tilbyder. Men ved du også, hvordan du med kommunikation og markedsføring får gjort opmærksom på dig selv og din nye virksomhed, så du kommer godt ud over rampen? Og hvad gør du, hvis dit start-up agerer på den politiske bane, hvor du er afhængig af kommunikation med politikere og myndigheder?

Masser af danske start-ups har brug for ekstern rådgivning og hjælp til at eksekvere deres kommunikation i den første tid af virksomhedens leveår. Og masser af nystartede virksomheder har fantastiske ideer og gode produkter og ydelser, men kommer ikke ordentlig ud til kunder, medier og andre vigtige målgrupper.

Du skal gøre dig umage med at vinkle historien om din virksomhed, hvilke behov den udfylder og sikre grundlaget for et stærkt og levedygtigt brand, der bruger ressourcerne rigtigt på kommunikation.

Du kan få hjælp til:

 

  • Strategisk rådgivning om, hvordan du grundlæggende griber din kommunikation an og laver en effektivt kommunikationsstrategi
  • Konkret hjælp til PR og public affairs, hvis du har brug for opmærksomhed fra medier og politikere

 

Ved særlig aftale, kan du som start-up få rabat på rådgivningstimer.

Kontakt Troels Johannesen og aftal et uforpligtende møde om, hvordan du bedst får hjælp.

 

Træng igennem med digitale og sociale medier

Hold dig opdateret

Nye tendenser i kommunikation og public affairs.

Og alt om bogudgivelse, podcasts og de nyeste blogs.

 

Tilmeld nyhedsmail

* påkrævet