København

+ 45 31319065

AAU: Strategi, taktik og personligt lederskab på sociale medier

lederskab

Aalborg Universitet arbejder visionært med at styrke direktørers, afdelingslederes og forskningslederes lederskab og kommunikation på sociale medier. Som en del af dette har Troels Johannesen i flere omgange undervist i brugen af Twitter og LinkedIn i kommunikation og interessevaretagelse:

  • Rådgivning om interessevaretagelse på Twitter
  • Undervisning i personlig kommunikation på LinkedIn og Twitter
  • Inspiration til ledelseskommunikation på sociale medier

Dekan Rasmus Amtoft siger:

“Aalborg Universitet har dagsordensat top- og mellemledernes kommunikation, interessevaretagelse og personlige lederskab på sociale medier. Som underviser formåede Troels Johannesen med praksisnære eksempler og øvelser at vise, hvordan man som leder og talsperson navigerer på sociale medier. De gode greb og diskussioner har tilskyndet lederne til selv at deltage i SoMe-debatten om universiteternes samfundsmæssige værdi”.

– Rasmus Antoft, dekan, Det Samfundsvidenskabelige Fakultet, AAU.

Se også: Social medietræning for ledere og book et Twitter-kursus

Træng igennem med digitale og sociale medier

Hold dig opdateret

Nye tendenser om kommunikation og
interessevaretagelse på sociale medier.

Få artikler, tilbud og nye indsigter.
Max en gang om måneden.

 

Tilmeld nyhedsmail

* påkrævet