København

+ 45 31319065

Kursus: Lav bedre indhold til sociale medier

Har du også svært ved at få effekt med virksomhedens indhold på sociale medier? Får du ikke den feedback, der gør, at dine opslag på LinkedIn, Facebook og Instagram når en organisk rækkevidde, der skaber værdi? Så er det måske fordi du mangler viden om, hvad der virker på de enkelte kanaler, hvilke fortælleformer, der skaber effekt og hvilken teknik du skal bruge på de forskellige kanaler.

På kurset ’Lav bedre indhold på sociale medier’ får du et solidt grundlag for at lave bedre indhold til virksomhedens sociale medier.

På kurset fokuserer vi på:

  • Godt indhold på tværs af sociale medier
  • Story telling på LinkedIn
  • Lær at kommunikere med følelse på Facebook
  • Alt du skal vide om indhold på Instagram
  • Organisationens tone of voice på sociale medier

Du lærer bla. at:

  • Skrive engagerende tekster til LinkedIn, Facebook og Instagram
  • Arbejde med visuelle virkemidler, der skaber effekt
  • Styrke distributionen af allerede produceret indhold til sociale medier
  • Tænke ud af boksen i produktionen af indhold på sociale medier

 

Hvem kan deltage?

Kurset er målrettet ansatte i kommunikationsafdelinger i virksomheder, organisationer og offentlige myndigheder, der har brug for at blive dygtigere til at lave engagerende indhold til forskellige sociale medier. Du kan være kommunikationsmedarbejder, social media manager, kommunikationskonsulent, pressemedarbejder eller noget helt andet – bare du arbejder med at lave indhold.

Der kan maksimalt deltage otte personer i kurset, og de deltagende organisationers udfordringer inddrages i undervisningen.

 

Hvor og hvornår?

Onsdag den 26. maj 2021 kl. 9-15.

The Villa Workspace, Ewaldsgade 9, 2200 København N

 

Pris

3995 ex. moms. Inkl. frokost samt kaffe og god stemning.

 

Tilmelding

Skriv en mail til Troels Johannesen. Tilmelding er bindende, men bliver du forhindret, er du velkommen til at sende en kollega.

 

Kurset kan også skæddersyes til netop din virksomhed og laves som enten et halvdags eller et heldags-kursus, hvor der indgår øvelser og træning i at lave det gode indhold til sociale medier. Kontakt Troels Johannesen for pris og booking.

 

Læs også: Lav bedre indhold til din LinkedIn-side

Om underviseren

Troels Johannesen er selvstændig strategisk kommunikationsrådgiver og ekspert i toplederkommunikation på sociale medier. Han er forfatter til Del dig stærkere – strategi og taktik for topledere på sociale medier fra 2019 og Offentlig leder på sociale medier fra 2020.

Han rådgiver virksomheder, organisationer og deres topledere i digital interessevaretagelse og i kommunikation på tværs af kommunikationskanaler.

På kurset optræder også en eller flere gæsteundervisere.

employee advocacy linkedin

Træng igennem med digitale og sociale medier

Hold dig opdateret

Nye tendenser om kommunikation og
interessevaretagelse på sociale medier.

Få artikler, tilbud og nye indsigter.
Max en gang om måneden.

 

Tilmeld nyhedsmail

* påkrævet