How to become a social CEO

How to become a social CEO  – a guide to strategy and tactics for leaders who communicate on social media How to become a social CEO is the leader’s guide to effectively using social media such as LinkedIn, Twitter and Facebook as communication platforms. The book offers leaders insights into how to create a personal […]

Inspirationsbog til topledere på sociale medier

Topleder sociale medier

Inspirationsbog om topledere på sociale medier Hvordan kan topledere på sociale medier styrke forretningen, styrke deres lederskab og trænge igennem med organisationens vigtigste budskaber? Del dig stærkere er toplederens inspiration til at komme i gang eller til at justere sin kommunikation på sociale medier. I bogen giver en række af de mest markante danske topchefer […]

Digital kampagne

Skab et effektivt kampagnetryk med en digital kampagne på tværs af medier.

Krisekommunikation

Har du en dårlig sag? Få hjælp til at håndtere krisen på tværs af medier.

Rådgivning

Kommunikationsrådgivning til dig og din organisation Jeg er strategisk kommunikationsrådgiver og rådgiver på tværs af medietyper. Jeg laver kommunikationsrådgivning og rådgiver inden for en række discipliner inden for strategisk kommunikation og public affairs. Hvilken slags kommunikationsrådgivning har du brug for? Få blandt andet hjælp til kommunikationsrådgivning inden for: Kommunikationsstrategi & taktik Hvordan skal din ramme […]

Strategi

Start med strategi God kommunikation starter med den rigtige strategi, så du sikrer, at din kommunikation skaber værdi for organisationen og for kunder, medlemmer, beslutningstagere og andre interessenter. Du kan du få hjælp til: Kommunikationsstrategi Læg en overordnet strategi, der tager højde for organisationens mål, forretning og visioner. Inddrag alle organisationens interessenter og test den […]

Bliv klogere på sociale medier – tilmeld dig mit nyhedsbrev