Ekspert i sociale medier
Troels Johannesen er ekspert i sociale medier Troels Johannesen er ekspert i lederkommunikation på sociale medier, politisk kommunikation på sociale medier og organisationer og virksomheders brug af sociale medier. Han er forfatter til bogen ”Del dig stærkere – strategi og taktik for topledere på sociale medier” og “Offentlig leder på sociale medier“. Vigtigt: Til […]
How to become a social CEO
How to become a social CEO – a guide to strategy and tactics for leaders who communicate on social media How to become a social CEO is the leader’s guide to effectively using social media such as LinkedIn, Twitter and Facebook as communication platforms. The book offers leaders insights into how to create a personal […]
Inspirationsbog til topledere på sociale medier

Inspirationsbog om topledere på sociale medier Hvordan kan topledere på sociale medier styrke forretningen, styrke deres lederskab og trænge igennem med organisationens vigtigste budskaber? Del dig stærkere er toplederens inspiration til at komme i gang eller til at justere sin kommunikation på sociale medier. I bogen giver en række af de mest markante danske topchefer […]
Digital kampagne
Skab et effektivt kampagnetryk med en digital kampagne på tværs af medier.
Topleder på sociale medier

Få hjælp til at komme i gang
Public affairs og lobbyisme
Få hjælp til strategi og taktik så du kan trænge igennem til beslutningstagerne.
Krisekommunikation
Har du en dårlig sag? Få hjælp til at håndtere krisen på tværs af medier.
PR på tværs af medier

Har du styr på medierne?
Rådgivning
Kommunikationsrådgivning til dig og din organisation Jeg er strategisk kommunikationsrådgiver og rådgiver på tværs af medietyper. Jeg laver kommunikationsrådgivning og rådgiver inden for en række discipliner inden for strategisk kommunikation og public affairs. Hvilken slags kommunikationsrådgivning har du brug for? Få blandt andet hjælp til kommunikationsrådgivning inden for: Kommunikationsstrategi & taktik Hvordan skal din ramme […]
Strategi
Start med strategi God kommunikation starter med den rigtige strategi, så du sikrer, at din kommunikation skaber værdi for organisationen og for kunder, medlemmer, beslutningstagere og andre interessenter. Du kan du få hjælp til: Kommunikationsstrategi Læg en overordnet strategi, der tager højde for organisationens mål, forretning og visioner. Inddrag alle organisationens interessenter og test den […]