København

+ 45 31319065

Arbejder du målrettet på at bruge dine kommunikationskanaler strategisk?

Ved du præcist, hvad du bruger hver enkelte kanal til, så de skaber værdi og prioriterer du ressourcerne rigtigt? Hvis ikke har du brug for en kanalstrategi.

Mange organisationer kan spare tid og ressourcer ved at have en grundlæggende kanalstrategi, der beskriver hvorfor man bruger de enkelte kanaler og hvad man vil have ud af dem. På den måde får medarbejdere, der laver hjemmeside, nyhedsbreve, pr og sociale medier et vigtigt redskab til at bruge kanalerne til det de er bedst til.

Få konkret hjælp til:

  • At få indsigt i styrker og svagheder ved forskellige kommunikationskanaler 
  • At få fokuseret dit kommunikationsarbejde til det vigtigste og prioritere blandt mange kommunikationskanaler 
  • At lave en overordnet plan for, hvordan du bruger organisationens kommunikationskanaler, så alle medarbejdere er med 

Se også hvordan du laver en social medie strategi og en indholdsstrategi.

Træng igennem med digitale og sociale medier

Hold dig opdateret

Nye tendenser i kommunikation og public affairs.

Og alt om bogudgivelse, podcasts og de nyeste blogs.

 

Tilmeld nyhedsmail

* påkrævet