Kursus i employee advocacy på LinkedIn
Employee advocacy er kort fortalt den engelske betegnelse for at bruge organisationens medarbejdere som ambassadører i den eksterne kommunikation. På den måde udnytter man når mennesker er medier.
Virksomhedens medarbejdere er den vigtigste ressource i forhold til at positionere virksomheden, skabe relationer til kunder, medlemmer, beslutningstagere og andre interessenter. Og sociale medier er nøglen til at det lykkedes.
Book en workshop for din organisation, hvor du får konkrete råd og teknikker til, at medarbejderne kommer i gang med at bruge LinkedIn professionelt i organisationens tjeneste.
Lær også hvordan, kommunikationsafdelingen kan støtte op, hvordan medarbejderne skal motiveres og trænes og tag de første spæde skridt til at styrke organisationen som thought leader på LinkedIn.
Det får du på et kursus i employee advocacy på Linkedin:
En workshop i employee advocacy på LinkedIn tager 2-4 timer, og afholdes optimalt for et maksimum af 20-25 deltagere. Der kan også skræddersys forløb over flere omgange, så arbejdet med medarbejderambassadører på sociale medier kommer ind under huden, og vi sammen kan følge op og styrke jeres udvikling. En workshop kan indeholde:
- Introduktion til employee advocacy og thought leadership
- Inspiration til at komme igang – målrettet din organisation
- Hjælp til opsætning af LinkedIn-profiler
- Hjælp til tone det gode indhold på LinkedIn
- Konkret råd og vejledning til teknik, frekvens mv.
Lad os tale om mulighederne. Kontakt Troels Johannesen på 31319065.
Læs blogindlægget ”6 trin til at få medarbejderne ud over rampen på LinkedIn”
Overvej også workshoppen ”Få gennemslagskraft på LinkedIn” om organisationens og topchefens muligheder.
Læs også indlægget Mennesker er de stærkeste medier
Læs mere om employee advocacy på LinkedIn
Underviser
Troels Johannesen er strategisk kommunikationsrådgiver og ekspert i toplederkommunikation på sociale medier. Han er forfatter til bogen ”Del dig stærkere – strategi og taktik for topledere på sociale medier” og “Offentlig leder på sociale medier“.
Han rådgiver virksomheder og organisationer om strategisk brug af digitale og sociale medier i kommunikation og interessevaretagelse.


10maj
Fem råd til organisationer, der skal klare sig i en ny medievirkelighed
Er din organisation gearet til den nye medievirkelighed, hvor det er sværere at trænge i gennem støjen? Her er fem ting at arbejde med.
Læs mere
25apr
Hvad sker der hvis Elon Musk køber Twitter?
Hvad sker der hvis Elon Musk køber Twitter. Her er fem bud på, hvad der sker med det sociale medie, der er bedst til at sætte dagsorden.
Læs mere
19apr
Syv ting organisationens talspersoner skal kunne
Der er hård konkurrence om taletiden i medierne. Her er syv vigtige redskaber til den professionelle talsperson.
Læs mere