København

+ 45 31319065

Kursus i employee advocacy på LinkedIn

Employee advocacy er kort fortalt den engelske betegnelse for at bruge organisationens medarbejdere som ambassadører i den eksterne kommunikation. På den måde udnytter man når mennesker er medier.

Virksomhedens medarbejdere er den vigtigste ressource i forhold til at positionere virksomheden, skabe relationer til kunder, medlemmer, beslutningstagere og andre interessenter. Og sociale medier er nøglen til at det lykkedes.

Book en workshop for din organisation, hvor du får konkrete råd og teknikker til, at medarbejderne kommer i gang med at bruge LinkedIn professionelt i organisationens tjeneste.

Lær også hvordan, kommunikationsafdelingen kan støtte op, hvordan medarbejderne skal motiveres og trænes og tag de første spæde skridt til at styrke organisationen som thought leader på LinkedIn.

Det får du på et kursus i employee advocacy på Linkedin:

En workshop i employee advocacy på LinkedIn tager 2-4 timer, og afholdes optimalt for et maksimum af 20-25 deltagere. Der kan også skræddersys forløb over flere omgange, så arbejdet med medarbejderambassadører på sociale medier kommer ind under huden, og vi sammen kan følge op og styrke jeres udvikling. En workshop kan indeholde:

  • Introduktion til employee advocacy og thought leadership
  • Inspiration til at komme igang – målrettet din organisation
  • Hjælp til opsætning af LinkedIn-profiler
  • Hjælp til tone det gode indhold på LinkedIn
  • Konkret råd og vejledning til teknik, frekvens mv.

 

Lad os tale om mulighederne. Kontakt Troels Johannesen på 31319065.

Læs blogindlægget ”6 trin til at få medarbejderne ud over rampen på LinkedIn

Overvej også workshoppen ”Få gennemslagskraft på LinkedIn” om organisationens og topchefens muligheder.

Læs også indlægget Mennesker er de stærkeste medier

Læs mere om employee advocacy på LinkedIn

Underviser

Troels Johannesen er strategisk kommunikationsrådgiver og ekspert i toplederkommunikation på sociale medier. Han er forfatter til bogen ”Del dig stærkere – strategi og taktik for topledere på sociale medier” og “Offentlig leder på sociale medier“.

Han rådgiver virksomheder og organisationer om strategisk brug af digitale og sociale medier i kommunikation og interessevaretagelse.

employee advocacy linkedin
greenwashing
22aug

Hold fokus på troværdig bæredygtighedskommunikation og undgå greenwashing

Vil du undgå greenwashing? Her er de vigtigste råd til grøn kommunikation og en model til at arbejde med bæredygtighedskommunikation.

Læs mere
strategi
20jun

Hvilken strategi skal du vælge til bedre kommunikation på tværs af medietyper?

Hvis du er kommunikationschef har du brug for at lave den rigtige kommunikationsstrategi til at opfylde organisationens behov. Få inspiration her.

Læs mere
medievirkelighed
10maj

Fem råd til organisationer, der skal klare sig i en ny medievirkelighed

Er din organisation gearet til den nye medievirkelighed, hvor det er sværere at trænge i gennem støjen? Her er fem ting at arbejde med.

Læs mere

Træng igennem med digitale og sociale medier

Hold dig opdateret

Nye tendenser om kommunikation og
interessevaretagelse på sociale medier.

Få artikler, tilbud og nye indsigter.
Max en gang om måneden.

 

Tilmeld nyhedsmail

* påkrævet