København

+ 45 31319065

Kursus i employee advocacy på LinkedIn

Employee advocacy er groft sagt den engelske betegnelse for at bruge organisationens medarbejdere som ambassadører i den eksterne kommunikation. På den måde udnytter man når mennesker er medier.

Virksomhedens medarbejdere er den vigtigste ressource i forhold til at positionere virksomheden, skabe relationer til kunder, medlemmer, beslutningstagere og andre interessenter. Og sociale medier er nøglen til at det lykkedes.

Book en workshop for din organisation, hvor du får konkrete råd og teknikker til, at medarbejderne kommer i gang med at bruge LinkedIn professionelt i organisationens tjeneste.

Lær også hvordan, kommunikationsafdelingen kan støtte op, hvordan medarbejderne skal motiveres og trænes og tag de første spæde skridt til at styrke organisationen som thought leader på LinkedIn.

Det får du på et kursus i employee advocacy på Linkedin:

En workshop i employee advocacy på LinkedIn tager 2-4 timer, og afholdes optimalt for et maksimum af 20-25 deltagere. Der kan også skræddersys forløb over flere omgange, så arbejdet med medarbejderambassadører på sociale medier kommer ind under huden, og vi sammen kan følge op og styrke jeres udvikling. En workshop kan indeholde:

  • Introduktion til employee advocacy og thought leadership
  • Inspiration til at komme igang – målrettet din organisation
  • Hjælp til opsætning af LinkedIn-profiler
  • Hjælp til tone det gode indhold på LinkedIn
  • Konkret råd og vejledning til teknik, frekvens mv.

Lad os tale om mulighederne. Kontakt Troels Johannesen på 31319065.

Læs blogindlægget ”6 trin til at få medarbejderne ud over rampen på LinkedIn

Overvej også workshoppen ”Få gennemslagskraft på LinkedIn” om organisationens og topchefens muligheder.

Læs også indlægget Mennesker er de stærkeste medier

Læs mere om employee advocacy på LinkedIn

Underviser

Troels Johannesen er strategisk kommunikationsrådgiver og ekspert i toplederkommunikation på sociale medier. Han er forfatter til bogen ”Del dig stærkere – strategi og taktik for topledere på sociale medier”, der udkom 12. november 2019.

Han rådgiver virksomheder og organisationer om strategisk brug af digitale og sociale medier i kommunikation og interessevaretagelse.

employee advocacy linkedin
topleder sociale medier
27maj

Tre tendenser i kommunikationsafdelingens nye organisering

Stadig større krav til kommunikation på sociale medier, betyder nye roller til kommunikationschefen, mediechefen og social media manageren.

Læs mere
25maj

Lav bedre indhold til din LinkedIn-side

Slut med kedelige LinkedIn-sider. Få 6 råd til at lave bedre indhold til din LinkedIn-side, så du får større værdi og skaber mere engagement.

Læs mere
twitter
12maj

Lav en professionel Twitter-profil

Kom godt i gang med Twitter ved at lave en professionel Twitter-profil. Det tager kun fem minutter - også at læse denne guide.

Læs mere

Træng igennem med digitale og sociale medier

Hold dig opdateret

Nye tendenser i kommunikation og public affairs.

Og alt om bogudgivelse, podcasts og de nyeste blogs.

 

Tilmeld nyhedsmail

* påkrævet