København

+ 45 31319065

Kursus i employee advocacy på LinkedIn

Employee advocacy er kort fortalt den engelske betegnelse for at bruge organisationens medarbejdere som ambassadører i den eksterne kommunikation. På den måde udnytter man når mennesker er medier.

Virksomhedens medarbejdere er den vigtigste ressource i forhold til at positionere virksomheden, skabe relationer til kunder, medlemmer, beslutningstagere og andre interessenter. Og sociale medier er nøglen til at det lykkedes.

Book en workshop for din organisation, hvor du får konkrete råd og teknikker til, at medarbejderne kommer i gang med at bruge LinkedIn professionelt i organisationens tjeneste.

Lær også hvordan, kommunikationsafdelingen kan støtte op, hvordan medarbejderne skal motiveres og trænes og tag de første spæde skridt til at styrke organisationen som thought leader på LinkedIn.

Det får du på et kursus i employee advocacy på Linkedin:

En workshop i employee advocacy på LinkedIn tager 2-4 timer, og afholdes optimalt for et maksimum af 20-25 deltagere. Der kan også skræddersys forløb over flere omgange, så arbejdet med medarbejderambassadører på sociale medier kommer ind under huden, og vi sammen kan følge op og styrke jeres udvikling. En workshop kan indeholde:

  • Introduktion til employee advocacy og thought leadership
  • Inspiration til at komme igang – målrettet din organisation
  • Hjælp til opsætning af LinkedIn-profiler
  • Hjælp til tone det gode indhold på LinkedIn
  • Konkret råd og vejledning til teknik, frekvens mv.

 

Lad os tale om mulighederne. Kontakt Troels Johannesen på 31319065.

Læs blogindlægget ”6 trin til at få medarbejderne ud over rampen på LinkedIn

Overvej også workshoppen ”Få gennemslagskraft på LinkedIn” om organisationens og topchefens muligheder.

Læs også indlægget Mennesker er de stærkeste medier

Læs mere om employee advocacy på LinkedIn

Underviser

Troels Johannesen er strategisk kommunikationsrådgiver og ekspert i toplederkommunikation på sociale medier. Han er forfatter til bogen ”Del dig stærkere – strategi og taktik for topledere på sociale medier” og “Offentlig leder på sociale medier“.

Han rådgiver virksomheder og organisationer om strategisk brug af digitale og sociale medier i kommunikation og interessevaretagelse.

employee advocacy linkedin
06apr

Thought leadership – lad ledere og eksperter tale på LinkedIn

Med thought leadership på LinkedIn kan ledere og eksperter skille sig ud, og styrke de strategiske budskaber. Få de bedste råd fra LinkedIn.

Læs mere
16mar

Krisekommunikation på tværs af medier

På sociale medier kan kriser og shitstorms vokse sig store, men de kan også bruges til effektiv krisekommunikation. Lær hvordan her.

Læs mere
kursus leder sociale medier
05mar

Fem tips til faglig gennemslagskraft med personlig branding

Hvordan kan du med personlig kommunikation styrke din personlige branding. Her får du fem konkrete råd til at arbejde personlig branding.

Læs mere

Træng igennem med digitale og sociale medier

Hold dig opdateret

Nye tendenser om kommunikation og
interessevaretagelse på sociale medier.

Få artikler, tilbud og nye indsigter.
Max en gang om måneden.

 

Tilmeld nyhedsmail

* påkrævet