København

+ 45 31319065

Bliv trænet til at være professionel topleder på LinkedIn og Twitter

Som topleder i en virksomhed eller organisation, er kravene til din kommunikation høje. Det er ikke længere nok ind i mellem at optræde i pressen eller at lade sig interviewe til organisationens intranet eller medarbejderblad.

Styrk din lederkommunikation med LinkedIn

Som topleder kan du med stor fordel kommunikere aktivt på LinkedIn for at styrke din interessevaretagelse og din kommunikation med udvalgte målgrupper. Jeg lærer dig hvordan du gør.

Det er vigtigt for de fleste topledere at være stærkt kommunikerende, og at kunne bruge sociale medier til at varetage sit job som topfigur i organisationen og pleje organisationens interesser. Men det er også et minefelt for topledere at være på sociale medier fordi det tiltrækker opmærksomhed og kan få stor betydning for organisationens interne og eksterne kommunikation.

Som topleder er det vigtigt, at du får mest muligt af den kostbare tid du bruger på sociale medier, og får konkrete input og sparring til, hvordan du bedst kommer ud over rampen på sociale medier som Facebook, Twitter og LinkedIn.

Få konkret hjælp til:

  • Kontakt med pressen på Twitter
    Sådan kan du proaktivt og reaktivt bruge sociale medier til at håndtere medierne
  • Relationsskabelse på LinkedIn
    Brug sociale medier til at skabe og vedligeholde vigtige relationer med organisationens vigtige interessenter
  • Krisekommunikation på tværs af kanaler
    Du kan bruge sociale medier til at styre organisationens dårlige sager. Lær hvordan.
  • Dagordensættelse på Facebook, Twitter & LinkedIn
    Få dit budskab frem, break organisationens nyheder og skab samtalen med sociale medier

 

Du kan enten booke et oplæg til en eller flere ledere eller få konkret personlig rådgivning i kortere eller længere forløb. Ring til Troels Johannesen på 31319065.

Læs også blogindlægget “8 vigtige råd til topledere på LinkedIn” og
Hvilke kanaler skal du vælge til toplederens digitale kommunikation?

NGO interessevaretagelse
05aug

NGO´er har brug for digital interessevaretagelse

NGO´er har brug for digital interessevaretagelse for at trænge igennem til borgere, medier og beslutningstagere. Se hvordan.

Læs mere
forskning sociale medier
10apr

Forsker, kom i gang med LinkedIn og Twitter

Universiteter og forskere skal være mere synlige i samfundsdebattern. Et middel er sociale medier som LinkedIn og Twitter. Kom i gang her.

Læs mere
digital pr
12mar

4 råd til at lave PR på tværs af medier

Hvis du vil styrke din synlighed, skal du kunne arbejde med digital pr på tværs af medier. Udskift pressechefen med en mediechef.

Læs mere

Træng igennem med digitale og sociale medier

Hold dig opdateret

Nye tendenser i kommunikation og public affairs.

Og alt om bogudgivelse, podcasts og de nyeste blogs.

 

Tilmeld nyhedsmail

* påkrævet