København

+ 45 31319065

Bliv trænet til at være professionel topleder på LinkedIn og Twitter

Som topleder i en virksomhed eller organisation, er kravene til din kommunikation høje. Det er ikke længere nok ind i mellem at optræde i pressen eller at lade sig interviewe til organisationens intranet eller medarbejderblad.

Det er vigtigt for de fleste topledere at være stærkt kommunikerende, og at kunne bruge sociale medier til at varetage sit job som topfigur i organisationen og pleje organisationens interesser. Men det er også et minefelt for topledere at være på sociale medier fordi det tiltrækker opmærksomhed og kan få stor betydning for organisationens interne og eksterne kommunikation.

 

Ny bog om strategi og taktik for topledere på sociale medier

 

Som topleder er det vigtigt, at du får mest muligt af den kostbare tid du bruger på sociale medier, og får konkrete input og sparring til, hvordan du bedst kommer ud over rampen på sociale medier som Facebook, Twitter og LinkedIn.

Få konkret hjælp til:

  • Kontakt med pressen på Twitter
    Sådan kan du proaktivt og reaktivt bruge sociale medier til at håndtere medierne
  • Relationsskabelse på LinkedIn
    Brug sociale medier til at skabe og vedligeholde vigtige relationer med organisationens vigtige interessenter
  • Krisekommunikation på tværs af kanaler
    Du kan bruge sociale medier til at styre organisationens dårlige sager. Lær hvordan.
  • Dagordensættelse på Facebook, Twitter & LinkedIn
    Få dit budskab frem, break organisationens nyheder og skab samtalen med sociale medier

Du kan enten booke et oplæg til en eller flere ledere eller få konkret personlig rådgivning i kortere eller længere forløb. Ring til Troels Johannesen på 31319065.

Styrk din lederkommunikation med LinkedIn

Som topleder kan du med stor fordel kommunikere aktivt på LinkedIn for at styrke din interessevaretagelse og din kommunikation med udvalgte målgrupper. Jeg lærer dig hvordan du gør.

Læs også blogindlægget “8 vigtige råd til topledere på LinkedIn” og
Hvilke kanaler skal du vælge til toplederens digitale kommunikation?

30jun

Ledere skal gå forrest i employee advocacy

Employee advocacy handler om at aktivere medarbejdere som ambassadører på sociale medier. Men lederne skal selv være aktive og gå forrest.

Læs mere
24jun

6 små udviklingsprojekter til din digitale kommunikation

Mål på dine kanaler, styrk SEO, opgrader profiler på sociale medier mv. Her er 6 små forbedringsforslag til din digitale kommunikation.

Læs mere
corona kommunikation
17jun

Tjekliste til kommunikationschefer, der vil lære af Coronakrisen

Hvad har Coronakrisen lært os når det gælder kommunikation? Her er kommunikationschefens tjekliste til at lære af krisen.

Læs mere

Træng igennem med digitale og sociale medier

Hold dig opdateret

Nye tendenser i kommunikation og public affairs.

Og alt om bogudgivelse, podcasts og de nyeste blogs.

 

Tilmeld nyhedsmail

* påkrævet