Digital strategi
Har du en digital strategi?
Mange virksomheder og organisationer har udfordringer med at tage det næste skridt og gøre kommunikationen mere digital og sætte strøm til sine budskaber. Dermed misser man muligheder for at blive mere effektiv, mere relevant for kunder, medlemmer og andre målgrupper og skabe mest muligt værdi for organisationen.
Som kommunikationschef står du ofte i dilemmaet mellem store ambitioner for den digitale kommunikation, men mangler redskaberne og kompetencerne til at kunne føre dem ud i livet.
Du kan få hjælp til at lægge en digital strategi, der er målrettet din organisation og dine ressourcer. Du kan også få hjælp til både et overordnet blik på, hvordan organisationens kommunikation bedre kan udnytte de digitale muligheder, og hjælp til de enkelte dele af den digitale kommunikation fra hjemmeside over nyhedsbreve til diverse sociale medier.
Få hjælp til:
- En digital strategi, der skaber værdi
- At få styr på dine kanaler med en kanalstrategi
- Hjælp til digital content-strategi
Troels Johannesen er strategisk kommunikationsrådgiver og hjælper ledere og organisationer med at kommunikere på tværs af medier og med digital interessevaretagelse og lobbyisme. Han er forfatter og ekspert i toplederkommunikation på sociale medier. Skriv til tj@troelsjohannesen.dk eller ring på +45 31319065


06apr
Thought leadership – lad ledere og eksperter tale på LinkedIn
Med thought leadership på LinkedIn kan ledere og eksperter skille sig ud, og styrke de strategiske budskaber. Få de bedste råd fra LinkedIn.
Bliv klogere
16mar
Krisekommunikation på tværs af medier
På sociale medier kan kriser og shitstorms vokse sig store, men de kan også bruges til effektiv krisekommunikation. Lær hvordan her.
Bliv klogere
05mar
Fem tips til faglig gennemslagskraft med personlig branding
Hvordan kan du med personlig kommunikation styrke din personlige branding. Her får du fem konkrete råd til at arbejde personlig branding.
Bliv klogere