Kursus: Employer branding på sociale medier

Kursus: Employer branding på sociale medier Employer branding på sociale medier er en af de vigtigste faktorer når det gælder om at lade potentielle jobansøgere få et indtryk af, hvad det er for en organisation de kan komme til at arbejde i og med. Virksomhedens hjemmeside, LinkedIn-side, Instagram-profiler er alle vigtige redskaber i virksomhedens employer […]

Inspirationsoplæg: Brug organisationens ekspertstemmer

Inspirationsoplæg: Brug organisationens ekspertstemmer Eksperter fylder mere og mere i medierne og i den offentlige debat. Og de bliver vigtigere og vigtigere for virksomheder, interesseorganisationer, uddannelsessteders og offentlige myndigheders eksterne kommunikation og interessevaretagelse. Mediernes store appetit på at bruge eksperter giver en kæmpe mulighed for at arbejde målrettet med at tydeliggøre organisationens budskaber gennem den […]

Kursus: Kom godt i gang med ambassadør-kommunikation på LinkedIn

Kursus: Kom godt i gang med ambassadør-kommunikation på LinkedIn Organisationens mennesker er det bedste til at fortælle om, hvad der sker i organisationen. Med menneskelige afsendere får organisationen troværdige og effektive kommunikationsmuligheder, og det virker på både bundlinje, omdømme, medarbejdertilfredshed og rekruttering af nye medarbejdere. Af samme årsag overvejer mange organisationer, virksomheder og offentlige institutioner […]

Kursus i digital interessevaretagelse

Kursus i digital interessevaretagelse Hvordan kan du med brug af digitale og sociale medier påvirke beslutningsprocesser på Christiansborg, og hvordan kan du få dine mærkesager på dagsordenen hos politikere og medier? Det er omdrejningspunktet for dette heldagskursus, hvor du får alle de vigtigste redskaber til at styrke organisationens politiske arbejde som du har brug for […]

Digital masterclass for kommunikationschefer

Digital masterclass for kommunikationschefer Der bliver stadig flere krav til kommunikationschefer, der arbejder i alle typer af organisationer: Du skal have basal viden om flere medier, flere platforme og flere greb, når du og dine medarbejdere skal skabe effekt med kommunikationen. Du skal kunne påvirke politikere, mobilisere medlemmer og lave kampagner, styrke forretningen og lave […]

Kursus: Lav bedre indhold til sociale medier

Har du også svært ved at få effekt med virksomhedens indhold på sociale medier? Får du ikke den feedback, der gør, at dine opslag på LinkedIn, Facebook og Instagram når en organisk rækkevidde, der skaber værdi? Så er det måske fordi du mangler viden om, hvad der virker på de enkelte kanaler, hvilke fortælleformer, der […]

Kursus: Pressechef på sociale medier

Pressechef på sociale medier Mediebilledet har ændret sig kraftigt over de seneste 5-10 år, og sociale medier er en væsentlig del af forklaringen. Journalisterne finder i højere grad deres historier og deres kilder på sociale medier, og meget af den offentlige debat er flyttet fra tv, avis og radio til sociale medier. For at følge […]

Social medietræning for ledere

Social medietræning for ledere Bliv skarp på sociale medier: Få en-til-en træning og sparring om din kommunikation på LinkedIn, Twitter eller andre sociale medier. Ligesom du kan have glæde af at få medietræning, hvis du vil være skarpere i interview på radio, tv og i dagblade, så er du også nødt til at blive trænet […]

Kursus: LinkedIn for ansatte i kommuner

LinkedIn for ansatte i kommuner Har din arbejdsplads brug for mere personlig kommunikation og synlighed på sociale medier? Så kan LinkedIn være vejen til, at du som person kan være med til at kommunikere om kommunens arbejde for borgerne. LinkedIn er stedet, hvor du møder alle kommunens professionelle interessenter, beslutningstagere, medier og borgere. Det er […]