
Her er de 6 vigtigste strategiske tendenser i kommunikation for 2023
Ny regering og nye kriser. Her er seks vigtige strategiske tendenser du skal tage højde for i dit kommunikationsarbejde i 2023.
Troels Johannesen er strategisk kommunikationsrådgiver og hjælper ledere og organisationer med at kommunikere på tværs af medier og med digital interessevaretagelse og lobbyisme. Han er forfatter og ekspert i toplederkommunikation på sociale medier.
Skriv til tj@troelsjohannesen.dk eller ring på +45 31319065
Ny regering og nye kriser. Her er seks vigtige strategiske tendenser du skal tage højde for i dit kommunikationsarbejde i 2023.
Vil du undgå greenwashing? Her er de vigtigste råd til grøn kommunikation og en model til at arbejde med bæredygtighedskommunikation.
Hvis du er kommunikationschef har du brug for at lave den rigtige kommunikationsstrategi til at opfylde organisationens behov. Få inspiration her.
Er din organisation gearet til den nye medievirkelighed, hvor det er sværere at trænge i gennem støjen? Her er fem ting at arbejde med.
Hvad sker der hvis Elon Musk køber Twitter. Her er fem bud på, hvad der sker med det sociale medie, der er bedst til at sætte dagsorden.
Der er hård konkurrence om taletiden i medierne. Her er syv vigtige redskaber til den professionelle talsperson.
Moment Kommunikation | Ewaldsgade 9 2200 København N | tj@troelsjohannesen.dk | +45 31319065 | CVR 26587468 | © 2022 Alle rettigheder reserveret